Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

bedroom setup?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag allemaal,
ik heb recentelijk een nieuwe pc in mn kamer staan met een scherm van 28 inch waar ik perfect films op kan kijken etc. MAar door mn smalle kamer is de huidige opstelling niet geschikt om films genietend te bekijken op mn bed met popcorn in mn hand. Ik heb een schets gemaakt van de huidige situatie, voor helderheid:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QV942QX.jpg?1

- Hoe kan ik de dingen zó opzetten dat ik vanaf mn bed naar het scherm kan kijken? Ik moet wel ondersteuning aan mn rug hebben door muur bijv.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2014 15:01 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 18:12
Heb je ook nog een vraag, of wou je dit alleen even kwijt? :+

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
edited. thanks voor je reactie

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 18:12
Boekenkast en bureau omwisselen, zodat je vanaf je bed (90° gedraaid van hoe je erop zou liggen) recht op je scherm kan kijken?

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 06-09-2014 15:03 ]

The devil is in the details.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Misschien een monitor arm oid?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 17:10

lasharor

7 december 2004

Hang je Scherm aan de muur? Schuif je stoel aan de kant en kijk?

Snap het probleem niet echt eerlijk gezegd.

Verwijderd

Topicstarter
lasharor schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:05:
Hang je Scherm aan de muur? Schuif je stoel aan de kant en kijk?

Snap het probleem niet echt eerlijk gezegd.
Probleem is dat ik vanaf mn bed mn monitor scherm wil zien en dat ik in een comfortabele zithouding kan aannemen. Dat kon eerst niet, maar ik heb net wat dingen verplaats en dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E3DzkSM.jpg

Ik heb de garderobe verwisseld met het hele bureau. Nadeel is wel dat ik een andere [smallere] stoel moest kopen en er is geen ruimte om naar achteren te schuiven. Voordeel is nu dat ik op mn bed kan liggen en zó naar het scherm kan kijken.

Wel één probleem: ik houdt ong. 6-7 mtr over van mn ethernetkabel... Die kan ik dus niet vervangen enigste optie is korter knippen, maar kan dit wel en werkt die dan nog steeds?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:10:
Wel één probleem: ik houdt ong. 6-7 mtr over van mn ethernetkabel... Die kan ik dus niet vervangen enigste optie is korter knippen, maar kan dit wel en werkt die dan nog steeds?
Als je er daarna weer een connector op de juiste manier opzet wel. Maar kun je de kabel niet gewoon losjes oprollen en ergens achter of onder kwijt?

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:01:
[...]
Als je er daarna weer een connector op de juiste manier opzet wel. Maar kun je de kabel niet gewoon losjes oprollen en ergens achter of onder kwijt?
dit doe ik nu, maar is dat slecht voor de kabel en verbinding? Want als de kabel opgerold is dan wordt de verbinding toch slechter? [uitval bijv.] Tot nu toe geen problemen mee. Ik ga hem denk ik vastmaken met tae ribs..

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:16
Moah, zolang je 'm maar niet te klein oprolt en de kabelbinders te strak aantrekt maakt het niet zoveel uit.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 19:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Oprollen gaat prima, getuige mijn collega's (juffies) die gezamelijk al enkele honderden meters ethernetkabel achter hun klascomputertjes hebben opgeknoopt :P En die doen dat echt niet zo netjes zoals jij waarschijnlijk wel doet :D

Verwijderd

Topicstarter
sebastius schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:06:
Oprollen gaat prima, getuige mijn collega's (juffies) die gezamelijk al enkele honderden meters ethernetkabel achter hun klascomputertjes hebben opgeknoopt :P En die doen dat echt niet zo netjes zoals jij waarschijnlijk wel doet :D
oké, bedankt voor de reacties. Dan kan ik hem beter oprollen en ergens tussenstoppen want anders ben ik straks aan het klooien en dan ben ik nog verder van huis.. En als die zo blijft kan ik hem altijd nog gebruiken mocht ik weer mn PC verplaatsen. Het ziet er alleen niet zo netjes uit maarja

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2014 18:10 ]

Pagina: 1