Geen gratis verzendkosten bij 123inkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 20:08
De pricewatch geeft altijd €0,- verzendkosten aan bij 123inkt. De juiste verzendkosten zijn: €3,95 tot €50 bestelwaarde en boven de €50 is het €2,95.

Het is echter opletten geblazen. Na wat rondgeklikt te hebben hoef ik opeens geen verzendkosten meer te betalen. Dus open ik even een andere browser, probeer het nog eens en nu moet ik weer wèl verzendkosten betalen!

Bij dat soort vaagheid zou ik zeggen dat de PW gewoon de verzendkosten zou moeten melden. Mocht je toevallig zonder verzendkosten kunnen bestellen, heb je mazzel blijkbaar.

[edit]
Bestelling geplaatst, ik hoefde echt geen verzendkosten te betalen. Maar ik kan het niet reproduceren, als ik nu iets in het winkelmandje stop komen er gewoon weer verzendkosten bij. :')

[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 06-09-2014 15:16 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je gewoon zelf naar www.123inkt.nl gaat betaal je verzendkosten, ga je via de pricewatch naar hun site dan betaal je geen verzendkosten (en dan boeit het ook niet via welk artikel je bij hun op de site bent gekomen, zolang het maar via de pricewatch gegaan is :P).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
What the.. Inderdaad. Hoe verzinnen ze het. 8)7

Op die manier kan je ook de 10% kortingsactie natuurlijk niet combineren met gratis verzendkosten. Slim.

[ Voor 53% gewijzigd door Mentalist op 06-09-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Oh dat is niet zo vreemd ;) Tegenwoordig loop je kortingen mis als je geen prijsvergelijkers gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:14:
Oh dat is niet zo vreemd ;) Tegenwoordig loop je kortingen mis als je geen prijsvergelijkers gebruikt ;)
Ik keek eerst bij 123inkt (omdat ik daar al een paar keer eerder had gekocht), zag de prijs met verzendkosten en besloot voor ik zou bestellen nog even in de PW te kijken of het elders goedkoper was. En toen zag ik daar dus dat er geen verzendkosten zouden moeten zijn bij 123.

Bijna wou ik al ergens anders bestellen bij een ander bedrijf wat ik niet ken, maar dezelfde prijs voor het artikel vroeg maar dan zonder verzendkosten. Blijkbaar heb ik ondertussen ook nog op 123 geklikt in de PW want de verzendkosten verdwenen.

Dat ondoorzichtige gedoe had 123 bijna een klant gekost. ;) Vreemd ook nog, want via Tweakers moeten ze waarschijnlijk een bedrag aan Tweakers betalen èn strijken ze geen verzendkosten op. Als ik zonder referer naar de site ga moet ik opeens verzendkosten betalen, terwijl ze al besparen omdat er geen referer is.

Ach, er zal wel een manager op hebben zitten rekenen en het zal wel meer opbrengen zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 06-09-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193302

Ik denk dat van de mensen die direct naar de site gaan een groot deel gewoon besteld.

Mensen die via de PW kijken zien verschillen in prijs van verschillende winkels en dan is het waarschijnlijk de moeite waard om de verzendkosten eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Dit komt bij meerdere shops voor, zowel bij de pricewatch als andere prijsvergelijkers. Alertheid kan je soms aardig wat schelen, al kan je er soms ook aardig tijd aan besteden om het voor elkaar te krijgen. Jammer dat het nodig is, maar het is de realiteit. Denk dat het een handig 'weetje' is om in de gaten te houden, want soms zijn de verschillen een stuk groter dan 3-4 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123inkt.nl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-01-2024

123inkt.nl

Bedrijfsaccount 123inkt
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:40:
De pricewatch geeft altijd €0,- verzendkosten aan bij 123inkt. De juiste verzendkosten zijn: €3,95 tot €50 bestelwaarde en boven de €50 is het €2,95.
Op dit moment is er via de PW een actie zonder verzendkosten. Dit wordt automatisch verwerkt als je doorklikt. Het is helaas niet mogelijk om deze actie met een andere acties te combineren. Bedankt voor je bestelling!

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl
Pagina: 1