Beste mede tweakers,
Ik ben nu in het bezit van een Blackberry Z10. Dit toestel bevalt prima ondanks dat het draait op blackberry os. Het heeft een mooi scherm, goede camera (in daglicht), snel, luxe looks, en de mogelijkheid om android apps te draaien.
Nu wil ik ondanks dat het een prima telefoon is een ander toestel proberen. Mijn budget is rond de 200-300 euro. Heb zelf al research gedaan en wat telefoons met elkaar vergeleken, maar na al dat vergelijken + reviews lezen weet ik het eigenlijk helemaal niet meer.
Daarom heb ik dit topic gestart. Zodat ik met jullie gegeven meningen/advies/aanraders makkelijker een keuze kan maken.
Mijn eisen zijn als volgt:
Os : Android,windows,etc (Als het maar up to date is + er genoeg goede apps aanwezig zijn)
Scherm: 4 inch - 5 inch (Scherp scherm met een goed contrast)
Camera: ( Als het maar mooie foto's maakt. Voor de grote foto's pak ik mijn Dslr wel)
Uiterlijk/bouw: Maakt niet heel veel uit, maar moet wel degelijk gebouwd zijn!
3g + Fm radio
16g Intern minimaal of een toestel waar het opslaggeheugen uit te breiden is.
Cpu: De os en het multitasken moet soepel gaan.
Ram: 1,5g of hoger.
Geluid: Helder en normaal volume is voldoende.
Accu: Minimaal 2100mah
Het is nogal een lijst! Ben benieuwd of jullie mij hiermee kunnen helpen
Hieronder toestellen welke ik al in mijn hoofd had:
Nokia lumia 925
Lg g2 (valt binnen de prijs vanwege cashback actie)
huawei ascend g750
Nokia lumia 1020 ( 308 euro maar heeft wel een te gekke camera!!)
Moto X
Alvast bedankt
Ik ben nu in het bezit van een Blackberry Z10. Dit toestel bevalt prima ondanks dat het draait op blackberry os. Het heeft een mooi scherm, goede camera (in daglicht), snel, luxe looks, en de mogelijkheid om android apps te draaien.
Nu wil ik ondanks dat het een prima telefoon is een ander toestel proberen. Mijn budget is rond de 200-300 euro. Heb zelf al research gedaan en wat telefoons met elkaar vergeleken, maar na al dat vergelijken + reviews lezen weet ik het eigenlijk helemaal niet meer.
Daarom heb ik dit topic gestart. Zodat ik met jullie gegeven meningen/advies/aanraders makkelijker een keuze kan maken.
Mijn eisen zijn als volgt:
Os : Android,windows,etc (Als het maar up to date is + er genoeg goede apps aanwezig zijn)
Scherm: 4 inch - 5 inch (Scherp scherm met een goed contrast)
Camera: ( Als het maar mooie foto's maakt. Voor de grote foto's pak ik mijn Dslr wel)
Uiterlijk/bouw: Maakt niet heel veel uit, maar moet wel degelijk gebouwd zijn!
3g + Fm radio
16g Intern minimaal of een toestel waar het opslaggeheugen uit te breiden is.
Cpu: De os en het multitasken moet soepel gaan.
Ram: 1,5g of hoger.
Geluid: Helder en normaal volume is voldoende.
Accu: Minimaal 2100mah
Het is nogal een lijst! Ben benieuwd of jullie mij hiermee kunnen helpen
Hieronder toestellen welke ik al in mijn hoofd had:
Nokia lumia 925
Lg g2 (valt binnen de prijs vanwege cashback actie)
huawei ascend g750
Nokia lumia 1020 ( 308 euro maar heeft wel een te gekke camera!!)
Moto X
Alvast bedankt