Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar ik zoek wat hulp om de key van mijn Windows weer leesbaar te krijgen. Deze key staat op een stikker onderop mijn maptop, maar helaas is deze een beetje afgesleten. Enkele letters zijn daardoor slecht leesbaar geworden. Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd, en nu heb ik deze key dus nodig. Wellicht is hier iemand handiger dan ik met Gimp of photoshop filters om te proberen het nog wat beter leesbaar te maken?
Dit is het stukje van de key dat slecht leesbaar is:

Het gaat vooral om het eerste blokje. Het 2e karakter is een 8, en het 5e een Y lijkt me. Het 3e lijkt een C of wellicht een G. Het 1e en 4e zijn het grootste probleem.
Dit zijn ze in elk geval niet:
88CJY
88GJY
Voor zover ik weet gebruikt Microsoft alleen uppercase letters in haar codes. Suggesties?
Dit is het stukje van de key dat slecht leesbaar is:

Het gaat vooral om het eerste blokje. Het 2e karakter is een 8, en het 5e een Y lijkt me. Het 3e lijkt een C of wellicht een G. Het 1e en 4e zijn het grootste probleem.
Dit zijn ze in elk geval niet:
88CJY
88GJY
Voor zover ik weet gebruikt Microsoft alleen uppercase letters in haar codes. Suggesties?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant