Laat ik bij het begin beginnen. Mijn opa heeft een goede spiegelreflex voor zijn hobby en wil zijn plaatjes graag met de rest van zijn contacten delen. Dit door middel van een fotopresentatie.
Nu is hij niet de meest handige met pc's, dus de interface en handelingen zullen duidelijk moeten zijn. Het liefst ook zo weinig mogelijk handelingen.
Verder zijn er enkele eisen:
- Eigen volgorde van foto's bepalen
- Zelf achtergrondkleur kiezen als foto afwijkend formaat heeft
- Tekstoverlay toevoegen
Daarnaast zou het erg handig zijn als de presentatie als PDF opgeslagen kan worden, zodat hij voor iedereen te openen is.
Zelf heb ik al een tijdje lopen zoeken, maar helaas kan ik niets vinden. Daarom probeer ik het hier eens, de plek waar ook de niet-amateurs zich bevinden.
Alvast bedankt voor de reacties.
Nu is hij niet de meest handige met pc's, dus de interface en handelingen zullen duidelijk moeten zijn. Het liefst ook zo weinig mogelijk handelingen.
Verder zijn er enkele eisen:
- Eigen volgorde van foto's bepalen
- Zelf achtergrondkleur kiezen als foto afwijkend formaat heeft
- Tekstoverlay toevoegen
Daarnaast zou het erg handig zijn als de presentatie als PDF opgeslagen kan worden, zodat hij voor iedereen te openen is.
Zelf heb ik al een tijdje lopen zoeken, maar helaas kan ik niets vinden. Daarom probeer ik het hier eens, de plek waar ook de niet-amateurs zich bevinden.
Alvast bedankt voor de reacties.