SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Leek me ook, wou het net zelf melden en toen zag ik dit.
Het artikel doet vermoeden dat je zonder het NEST kastje de thermostaat niet kan aansluiten, het nieuwe kastje is namelijk niet verplicht en er zijn genoeg ketels waar je direct je NEST op kunt aansluiten. Ben je handig? dan past de NEST praktisch op elke ketel. Het enige wat je namelijk moet doen is een Shunt aanbrengen (weerstand) en/of een adapter plaatsen tussen de ketel en de thermostaat.
Dit laatste is precies wat het kastje van NEST doet en voegt er een draadloos signaal aan toe. De NEST thermostaat zelf zal alsnog ergens stroom vandaan moeten krijgen.
In het NEST forum zijn er genoeg gebruikers die jullie meer inzicht hadden kunnen geven, jammer dat hier geen gebruik van is gemaakt. Zo heb ik o.a. de NEST al ruim 17 maanden in het bezit.
Wat ik persoonlijk vreemd vind is de minimale toegevoegde waarde van de reactie van wifithermostaten.nl, dat is gewoon sluikreclame. Temeer deze gebruiker ook al een bedrijfsaccount heeft.
Dit laatste is precies wat het kastje van NEST doet en voegt er een draadloos signaal aan toe. De NEST thermostaat zelf zal alsnog ergens stroom vandaan moeten krijgen.
In het NEST forum zijn er genoeg gebruikers die jullie meer inzicht hadden kunnen geven, jammer dat hier geen gebruik van is gemaakt. Zo heb ik o.a. de NEST al ruim 17 maanden in het bezit.
Wat ik persoonlijk vreemd vind is de minimale toegevoegde waarde van de reactie van wifithermostaten.nl, dat is gewoon sluikreclame. Temeer deze gebruiker ook al een bedrijfsaccount heeft.
[ Voor 42% gewijzigd door Fietsbel op 06-09-2014 11:14 ]
39
Het kan zijn dat je de Amerikaanse Nest rechtstreeks hebt aansloten, maar volgens Nest zelf is dat met de Europese Nest niet mogelijk.
Ik ben helemaal geen stagiair
Enig idee waar de technische verschillen zitten? de Amerikaanse en Europese versie die in Engeland wordt verkocht zijn namelijk identiek. Dat zou betekenen dat alleen voor het europese vasteland een ander model komt.
[ Voor 64% gewijzigd door Fietsbel op 06-09-2014 11:29 ]
39
Dat zou kunnen. Ik zal het navragen. Het is in ieder geval een totaal ander apparaat dan de Amerikaanse Nest.Fietsbel schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:27:
Enig idee waar de technische verschillen zitten? de Amerikaanse en Europese versie die in Engeland wordt verkocht zijn namelijk identiek. Dat zou betekenen dat alleen voor het europese vasteland een ander model komt.
Ik ben helemaal geen stagiair
Laat ik ook maar hier posten, omdat het geen tikfoutje is.
De slimme thermostaat is enkelvoud, worden zou dan ook wordt moeten zijn.De slimme thermostaat en rook- en koolmonoxidemelder van het bedrijf, dat begin dit jaar voor omgerekend 2,5 miljard euro werd overgenomen door Google, worden verkocht bij 'een aantal grote winkels'
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
er staat 'thermostaat en rook- en koolmonoxidemelder', dus meervoud lijkt me goed.
RoD schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:20:
er staat 'thermostaat en rook- en koolmonoxidemelders', dus meervoud lijkt me goed.
Twee apparaten, dus correct.De slimme thermostaat en rook- en koolmonoxidemelder van het bedrijf, dat begin dit jaar voor omgerekend 2,5 miljard euro werd overgenomen door Google, worden verkocht bij 'een aantal grote winkels'
Ja snap ik, maar niet echt een bedrijfsmodel om maar 2 melders te gaan verkopen toch? Je gaat 2 modellen verkopen maar meerdere aantallen.
True. Maar die quote slaat toch ook op de twee typen producten: de slimme thermostaat en de slimme rook- en koolmonoxidemelder. Daarover gaat dat artikel tenslotte. Alleen de quote kan misschien wat raar overkomen, maar in de context klopt het toch prima?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()