Wat is er zo erg aan omhoogschoppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik snap 't niet hoor. Wat is er nou zo erg aan om een stoffige topic uit de oude doos weer op te halen? Soms is het best leuk om eens verder te babbelen over iets.
Ik zie wel vaker topics van 2 maanden oud waar shit in staat waar ik het absoluut niet mee eens ben. Als ik dan daarin alsnog post dan krijg ik een waarschuwing???

Waarom?

edit:
Niet dat dat het geval is op dit moment oid, en het is ook niet naar aanleiding van een bepaalde topic

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:05
't is vaak een onderwerp dat toen actueel was en nu helemaal niet meer interessant is. Of het gaat om een vraag van een user ... nou, en na ik-weet-niet-hoeveel later heeft het natuurlijk geen zin meer om daar op te antwoorden.

Verwijderd

Omdat het meestal zinloos is. Als iemand ergens een jaar geleden een probleem meeh ad, is die kast niet onaanzienlijk dat dat probleem nu opgelost is; zinloos om te reageren dus.

Omhoogschoppen is niets mis mee (zal ook wel in de FAQ staan), mits je maar iets wezenlijks toevoegt aan de bestaande discussie.

Verwijderd

^^

Daarom dus :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Precies. Topic over preview van een programma... na 2 maanden omhoog met 'gebruikt iemand dit nog of is het afgestorven? ik vind het maar een geflopt ding achteraf' = prima. Topic over het niet kunnen compilen van een programma... na 2 maanden omhoog met 'misschien moet je dat maar es proberen' = not done.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ah dus zoiets is het:

Ik maak een topic aan, over een probleem met mijn muis, hij piept niet meer.
Slotje >> UTFS

Ik gebruik de search en daar staat dat je nieuwe drivers moet downloaden, alleen de URL werkt niet meer, dus ik haal dat topic omhoog met 'Waar staan die drivers nu te downloaden ?', en een waarschuwing...

Verwijderd

Als die link niet meer werkt lijkt me dat van niet.

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 12 juni 2001 04:00 schreef HlpDsK het volgende:
Als die link niet meer werkt lijkt me dat van niet.
Ah, maar toch word er dan nog gezegt 'oude koeie uit de sloot halen' en krijgt het topic 90% van de keren een slotje (volgens mij hoor, correct het hele verhaal if i'm wrong)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 juni 2001 04:03 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Ah, maar toch word er dan nog gezegt 'oude koeie uit de sloot halen' en krijgt het topic 90% van de keren een slotje (volgens mij hoor, correct het hele verhaal if i'm wrong)
90% is dus niet altijd, wat jij noemt is die 10% waarin het omhoog schoppen wel nuttig is

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• looskuh
Op dinsdag 12 juni 2001 03:35 schreef MREn het volgende:
Omdat het meestal zinloos is. Als iemand ergens een jaar geleden een probleem meeh ad, is die kast niet onaanzienlijk dat dat probleem nu opgelost is; zinloos om te reageren dus.

Omhoogschoppen is niets mis mee (zal ook wel in de FAQ staan), mits je maar iets wezenlijks toevoegt aan de bestaande discussie.
Dit is dus de eigenlijke reden? Makes sense...

Dus ouwe discussies omhooghalen die nog steeds actueel zijn maar destijds zijn afgestorven is OK?

Verwijderd

Zoiets ja :)

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 12 juni 2001 04:23 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

90% is dus niet altijd, wat jij noemt is die 10% waarin het omhoog schoppen wel nuttig is
mag ik jou schoppen ?

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 05:40 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

mag ik jou schoppen ?
Waar slaat dat op?

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

Op dinsdag 12 juni 2001 05:53 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
denkt een leuke opmerking te maken.... volgens mij niet echt gelukt ;)

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op dinsdag 12 juni 2001 05:53 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Puberale uitspatting? >:)

• Laurent
  • Niet online
Op dinsdag 12 juni 2001 07:55 schreef hervaz het volgende:

[..]

:+

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 12 juni 2001 07:55 schreef hervaz het volgende:

[..]

Testosteronvergiftiging :) (leuk voor scrabble, btw).

Virussen? Scan ze hier!

• looskuh
Waarom verwaarlozen jullie 6 posts aan een stomme opmerking? Ik dacht dat de kroeg wegging zodat er geen flamewars meer waren. (Nu we het toch over fietsbellen hebben...)

on-topic duds: (Als er nog iets zinnigs te melden is, want mijn vraag is beantwoord :))

Verwijderd

Als jij genoeg weet gooi ik 'm dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.