Op zoek naar betere speakers

Pagina: 1
Acties:

• michael1105
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2023
Momenteel heb ik de Logitech Z323 en ik wil die verkopen voor veel duurdere speakers. Prijs catorgie rond de 100-150 euro

Gewoon speakers om aan te sluiten voor op de PC (3.5mm plug-in)

Zelf heb ik wat rondgekeken en kom ik op dit neer: (ik ben opzoek naar zoiets maar mag ietsje duurder ( en betere kwaliteit)

pricewatch: Logitech Z506

Ik wil geen 2.1 set meer maar een 5.1 set.

Het doel is dat ik een Blue-ray film bekijk dat ik het geluid van een Helikopter achter me hoor ..

Omdat ik een Blue ray speler in mijn PC heb moet ik geen kopen apart :). Zou een beetje geld verspeling zijn als ik een home cinema koop met blue ray.

[ Voor 106% gewijzigd door michael1105 op 05-09-2014 22:57 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Je post is nu erg summier. Wat we op zijn minst ook nog verwachten is wat je zelf al gevonden hebt, wat je nu zoekt op het gebied van luidsprekers, wat je eisen zijn, welke aansluitingen je huidige systeem allemaal biedt etc... Nu is het zo een open vraag dat er weinig mee gedaan kan worden. Vul je post nog aan, dan krijg je vast waardevol advies.

• michael1105
Ik heb de post wat aangepast

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-02 10:04
Het beleven van geluid/muziek is zeer persoonlijk. Je moet dan ook zelf gaan (be)luisteren welke boxen op jouw systeem voor jou het mooist klinken. Zo is ook je mobo van belang en welke geluidskaart jou computer heeft.
Het is dus erg moeilijk om je iets aan te raden, want is dat jouw smaak? Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind persoonlijk de Harman Kardon boxen perfekt klinken / geluid geven bij mijn computer.

Verwijderd

Waarom wil je geen 2.1 meer als ik vragen mag? Ik ben namelijk zelf ook op zoek.

Verwijderd

De 5.1 speakers die je op dit moment hebt gekozen zijn de beste die je gaat vinden in het pc speaker onderdeel.
Je kan ook nog hier kijken http://tweakers.net/categ...ESXJeYoWUUrAbWbKcXW1tYCAA maar onthou dat duurder niet altijd beter is.

• michael1105
.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:53:
Waarom wil je geen 2.1 meer als ik vragen mag? Ik ben namelijk zelf ook op zoek.
Ik kan er heel naast zitten maar ik denk dat 5.1 beter geluid afgeeft

Bestaat er zoiets als een home cinema set voor op de PC?

Of moet je weer een geluidskaart hebben hier voor.

[ Voor 17% gewijzigd door michael1105 op 06-09-2014 20:51 ]

• 100kb
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 11:14
Bij gelijkblijvende kosten zal een 2.1 set meestal beter geluid geven dan een 5.1 set, simpelweg omdat er minder componenten zijn en dus kan elk component met hoogwaardigere materialen gebouwd worden.

Als het om gamen gaat kan je beter een '5.1' gamers headset kopen voor dat geld, dat werkt beter dan welke 5.1 luidspreker set voor die prijs.

Ik heb zelf al bijna 10 jaar een Klipsch ProMedia 2.1 set die THX gecertificeerd is in gebruik en dan hoor je de helikopter niet achter je maar trilt je hele bureau wel mee alsof je daadwerkelijk in een helikopter zit :)

Het is maar een tip, via de pricewatch is hij niet meer verkrijgbaar maar bol.com heeft hem nog wel voor 200 euro, wel meer dan jouw budget maar de set is het absoluut waard.

Just because you're a certified paranoid does not mean there is no one after you

Pagina: 1