Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag iedereen,

Sinds een tijdje kan ik geen apps meer updaten op mijn galaxy s4 mini, nu heb ik daarvoor een SD kaart gekocht om daar onder meer apps en andere zaken op te zetten. Echter, nu kan ik alleen maar enkele apps op het externe sd-kaartje zetten (waaronder de app van Marktplaats en WeerOnline).

Als ik bij de andere apps kijk, zie ik wel de optie om te verplaatsen naar sd-kaart, maar kan ik er niet op klikken. Mijn s4 mini is niet geroot en draait op Android 4.2.2.

Groeten,

Jip

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:36

Punkrocker

Mostly harmless

Ik heb zo'n zelfde vraag en heb me suf gezocht.
Mijn vader heeft net zo'n toestel (Galaxy S4 mini) en heeft er Here op geïnstalleerd echter voor de kaarten zelf heeft hij te weinig opslagruimte. Hij heeft er wel een SD-kaart inzitten waar nog genoeg ruimte op vrij is.

Hoe verplaats je apps naar de SD kaart?
Als je de kaarten voor de satnav naar de SD kaart verplaatst zijn ze dan nog gewoon te gebruiken door de satnav of kan die ze dan niet zien?
Is er een mogelijkheid om als default download-locatie de SD-kaart te kiezen? Dat zou helemaal mooi zijn...

"What do you get if you multiply six by nine..."