Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] frontpage: moderatie-scorekaart refresh niet real-time

Pagina: 1
Acties:

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 16:44

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Het valt mij al een tijdje op dat bij het modereren de scorekaart niet in real-time refresht. Pas na het herladen van de volledige pagina is de score bijgewerkt. Ter illustratie een printscreen:

Moderatie-scorekaart

In dit geval toont het score-icoontje op de reactie dus aan dat ik +1 heb gekozen, maar desondanks beweert de scorekaart dat er geen moderaties gebeurd zijn. Bovendien zou de score ook niet real-time worden bijgewerkt indien ik de "Geef boost" optie zou aanvinken.

Deze bug werd schijnbaar bijna 2 jaar geleden reeds aangekaart in dit topic, maar dus zonder resultaat. Gezien de leeftijd van dat gearchiveerde topic leek het mij dan maar best gewoon een nieuw topic te openen.

Ter info: vastgesteld in Firefox v32 onder Mac OS X 10.9.4

[ Voor 3% gewijzigd door fanatic_david op 05-09-2014 23:19 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bij mij update hij wel, +1 gegeven aan nieuwe reacties -> moderatie pop-up sluit en als ik hem heropenen krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/bmtGZ.png

Firefox 32 op windows 8.1

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 16:44

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Ik ben er ondertussen achter dat ik de refresh kan afdwingen door even de "Jouw moderatie"-kaart van een andere reactie te openen, en vervolgens terug te keren naar die van de oorspronkelijke reactie. Als ik dan de scorekaart open, dan zijn de scores correct. Dit moet ik trouwens ook doen wanneer ik mijn moderatiescore wijzig.

Ik heb dit gedrag ook kunnen reproduceren onder Safari v7.0.6.