PHILIPS DesignLine 55PDL8908S of toch een Plasma/Ultra HD 4K

Pagina: 1
Acties:

• boudwerter
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-01 20:36
Hoi,
Ik ben momenteel aan het kijken voor een TV. Het volgende model heeft mijn voorkeur:

- PHILIPS DesignLine 55PDL8908S; voordelen met name het design en de personeelskorting. Nadelen lijken traagheid processor. Wat valt er te zeggen over de beeldkwaliteit in vergelijking met bijv.:

a) SAMSUNG UE48HU7500 Ultra HD
b) PHILIPS 55PUS7809/12 Ultra HD
c) SONY KD-49X8505B Ultra HD

Vanwege het design zou de Philips Designline de voorkeur hebben. Echter aan de beeldkwaliteit hecht ik ook veel waarde. De afmetingen vind ik minder interessant (wel boven de 42 inch). Is de beeldkwaliteit enigszins vergelijkbaar met de andere modellen? Budget is rond de 1500 euro. Hebben jullie een advies?

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 12:37
Ik heb zelf de SAMSUNG UE48HU7500 Ultra HD en tot nu toe ben ik er erg tevreden over. TV is lekker snel en het beeld is prachtig. Qua prestaties is deze TV recent ook als beste uit de test gekomen bij de consumentenbond. Dat zal ook wel wat zeggen!

Over de andere toestellen kan ik niet veel zeggen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:17

Bever!

3

Van de drie die je opnoemt is de samsung de beste keuze.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De 8908 tv is er één van vorig jaar, dus is al een 'verouderd' type. Zou dus kijken naar een xxx9 serie van dit jaar.

Daarnaast zijn er net een aantal nieuwe modellen aangekondigd (als je voorkeur uitgaat van Philips nieuws: TP Vision kondigt nieuwe Philips uhdtv's aan )

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• boudwerter
De PFL8909 bestaat volgens mij niet, waar zou ik deze kunnen terugvinden? Heeft deze hele andere specs?

De nieuwe series voor Q4 2014 van Philips zien er goed uit. Heeft iemand al richtprijzen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Nipje schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:58:
Qua prestaties is deze TV recent ook als beste uit de test gekomen bij de consumentenbond. Dat zal ook wel wat zeggen!
Eh, nee. Die Samsung is zeker geen verkeerde TV maar pak als goede bronnen of recencies iets van HDTVTest en niet iets a la Consumentenbond, HIFI.nl of WhatHiFi.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Philips / TPG komt er hier niet meer in. Dramatische (trage) software. Had de laatste net één jaar, en toch werd bijvoorbeeld Netflix niet meer toegevoegd aan de software (46PFL8007K).

Beeld en geluid zijn prima, maar toch maar nooit meer (heb er nu drie gehad in vijf jaar tijd). Die software blijft je ergeren. Er wordt al heel lang over geklaagd (> 4 model lijnen?) maar het interesseert ze niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 20:04 ]

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:03
de philips heeft voor de ultra hd tv de volgende PUS in de type nrs staan, vandaar dat je hem niet vindt, de nieuwste en beste met android op je tv is de: 55 of 65 PUS 9809. of je neemt bijvoorbeeld de 55PUS9109?

• boudwerter
Weet iemand een mooie aanbieding voor de Philips Designline PDL8909s? Ik heb gehoord dat het model uit productie gaat, verwacht dus dat deze in de uitverkoop gaat. Heeft iemand tips? Dank je!
Pagina: 1