Hey Tweakers!
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik ga er vooral mee gamen en misschien wat streamen, maar gebruik het natuurlijk ook voor dagelijks gebruik, en veel downloaden.
•Wat mag het systeem gaan kosten? Tegen de 1100 euro aan het liefst, kan wat speling hebben als nodig of echt verschil makend. Graag net iets eronder.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zie de producten die ik hieronder zet.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Beste prestaties voor m'n budget, en graag overclocken!
Alles heb ik bijna hierboven beschreven. Nu zou ik graag van jullie horen of dit een goede set up is en voldoet aan mijn eisen, ik denk dat het allemaal wel goed zit! Zouden jullie misschien jullie mening kunnen geven over dit en als er verbeter punten zijn het vooral zeggen! En als alles klopt zeg het ook vooral.
De behuizing kies ik overigens zelf nog wel even uit maar als daar nog gouden tips voor zijn vertel het me, ik koop er vooral een voor de looks en hij moet natuurlijk goede prestaties hebben, geef daar ongeveer ~130 aan uit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen als het nodig is, ben nieuw met dit!
Groetjes en bedankt.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik ga er vooral mee gamen en misschien wat streamen, maar gebruik het natuurlijk ook voor dagelijks gebruik, en veel downloaden.
•Wat mag het systeem gaan kosten? Tegen de 1100 euro aan het liefst, kan wat speling hebben als nodig of echt verschil makend. Graag net iets eronder.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Beste prestaties voor m'n budget, en graag overclocken!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 206,98 | € 206,98 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 125,94 | € 125,94 |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 332,50 | € 332,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,01 | € 35,01 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 72,05 | € 72,05 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 990,78 | |
Alles heb ik bijna hierboven beschreven. Nu zou ik graag van jullie horen of dit een goede set up is en voldoet aan mijn eisen, ik denk dat het allemaal wel goed zit! Zouden jullie misschien jullie mening kunnen geven over dit en als er verbeter punten zijn het vooral zeggen! En als alles klopt zeg het ook vooral.
De behuizing kies ik overigens zelf nog wel even uit maar als daar nog gouden tips voor zijn vertel het me, ik koop er vooral een voor de looks en hij moet natuurlijk goede prestaties hebben, geef daar ongeveer ~130 aan uit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen als het nodig is, ben nieuw met dit!
Groetjes en bedankt.