Toon posts:

Beste printer voor photo's...geen laser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello 2 y'all,

Ik ben aan het zoeken naar een printer, het moet iig geen laser-printer :) . Ik wil er foto's mee printen die ik met mijn digitale camera heb gemaakt (fuji 2400Z met max. 1600x1200 2.1MPix) }:O . Het moet wel een beetje een betaalbare printer zijn die lang meegaat, want ik print niet veel alleen in de vakantie's enz 8-) . dus hij moet er ook tegenkunnen als hij een tijdje stilstaat >:) .

Weten jullie mischien een printer die aan mijn eisen voldoet of die gewoon aan te raden is :?

Ik heb op de search al gehoord dat de HP 900-serie aan te raden is en ook de Epson.

MVG.........ce moi

Verwijderd

Ik zeg HP970 pro: goeie prijs, rond de 400 piek, kwaliteit is uitstekend en hij is zuinig met inkt en dat scheelt als je graag foto's print....

Verwijderd

Oh ja, nog een voordeel boven Epson: de printerkop zit in de cartridge bij HP en bij Epson niet; bij HP kan dus nooit de kop verrot raken.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op dinsdag 12 juni 2001 02:08 schreef Pro-Prutser het volgende:
Oh ja, nog een voordeel boven Epson: de printerkop zit in de cartridge bij HP en bij Epson niet; bij HP kan dus nooit de kop verrot raken.
hij kan dus wel kapot gaan alleen dan kop je een nieuwe (met cartridge) :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

inkt van een HP gaat veeeeeeel langer mee als van Epson
mijn voorkeur gaat uit naar HP ook vanwege die printkop, de zuinigheid, en de afdruk van een printer uit dezelfde prijsklasse is van HP meestal toch nét iets mooier :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• CrusaderNoR
  • Laatst online: 14-05 12:53
Op dinsdag 12 juni 2001 06:44 schreef dreeke het volgende:
mijn voorkeur gaat uit naar HP ook vanwege die printkop, de zuinigheid, en de afdruk van een printer uit dezelfde prijsklasse is van HP meestal toch nét iets mooier :)
Printkop + zuinigheid:
HP, mag ook wel voor fl 100,-- per cartridge
Epson, fl 20,-- per cartridge

Kwaliteit:
HP print op max 2400 dpi
Epson op max 2880 dpi

Kortom als je een printer wilt die 10 jaar meegaat moet je een HP nemen en als je 4 jaar kwaliteit wilt, dan moet je Epson nemen.

(Het schijnt dat als je niet veel print met een Epson dat het niet helemaal goed gaat met je printkop)

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

backupdevice

No Risk , Full Push

ligt eraan wat je wilt doen.

Als je af en toe een foto uitprint moet je voor HP gaan. Goede photokwaliteit en zeer goed in zwart. En stil!!

Ga je heel veel foto's uitprinten en je wilt goede kwaliteit moet je voor Epson gaan.
Super in foto kwaliteit, maar slechter in zwart.

HP930 toppertje!!!!
Epson 790 voor photo's da best voor weinig

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ik heb ook een HP 930, print foto's heel erg goed, hij heeft namenlijk PhotoRET III, in tegenstelling tot bijvoorbeeld (de veel duurdere) 895cxi.

En gemiddeld is de prijs per afdruk van een HP printje veel lager.....

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

De kwaliteit van de huidige printer (vind ik) is nog niet hoog genoeg om te kunnen tippen aan een afdrukje van de foto winkel. Dus (mijn mening he?) als je veel foto's maakt en ze bijna allemaal afdrukt.. koop een Nikon spiegelreflex en ga gewoon naar de Hema (Hema is best aardig, qua afdrukken).

Met een digitale zou ik gewoon fotoalbums op CD maken. Uitprinten is niet meer nodig.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik ben zeer tevreden van mijn 970 Cxi Kleuren en kwaliteit zijn zeer goed. En ja als je voor zo'n printer gaat met PhotoRet III alle printers van de Hp 900 reeks hebben hetzelfde binnenwerk het enige verschil is het aantal paggina's per minuut het aanwezeig zijn standaard van een recto verso module en of een onfraroodpoort.

Ik heb gehoord maar nog niet nagekeken dat de 990 een interne processor in de printer zou hebben dat de pc iets ontlast.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb zelf een HP930C, deze bevalt me perfect moet ik zeggen. :)
Ik heb hem nou ongeveer 3 weken. Hij bevalt me echt perfect! Heb laatst een paar grafische dingen uitgeprint een paar wallpapers gemaakt met Lightwave / 3Dmax die zagen er perfect uit. :7

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks 4 tha info......:)

GrEeTz....

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Waarom geen HP 980 CXI, is echt relaaaxed :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• tiguan
  • Laatst online: 11:56
Ik heb een Epson Stylus Color 740 en de sample prints die er bij zaten zijn niet te onderscheiden van gewone foto's die je bij de Hema laat ontwikkelen ;) Verder print ik niks geen foto's maar die samples waren om van te :9~

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:56
Ik zou zelf gaan voor de Canon S800
Das een hele mooie foto printer
deze printer heb als groot voordeel dat de inkt per kleur afzonderlijk te wisselen is (6 kleuren) is stukkebn goedkoper afdrukken :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op dinsdag 12 juni 2001 13:39 schreef Da_BoR het volgende:
Ik zou zelf gaan voor de Canon S800
Das een hele mooie foto printer
deze printer heb als groot voordeel dat de inkt per kleur afzonderlijk te wisselen is (6 kleuren) is stukkebn goedkoper afdrukken :)
Enigste nadeel van Canon is dat ie veel lawaai maakt en echt inkt zuipt!

webOS all the way!

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:56
Op dinsdag 12 juni 2001 13:42 schreef Hermanvh het volgende:

[..]

Enigste nadeel van Canon is dat ie veel lawaai maakt en echt inkt zuipt!
hmm mijn ervaring met herrie:
Epson: veel herrie
HP: gaat wel
Canon : gaat wel

De tankjes van een canon printer zijn nie zo heel groot, ik weet niet precies hoe het met de s800 zit maar de s400/bjc3000 is heel zuinig juist met z`n inkt daar ken een hp/epson niet tegenop (goedkope inkt is just 1 van de pluspunten bij canon beetje :? :)

Verwijderd

Ik heb ook een Epson Stylus Color 740 en daar heb ik goede ervaringen mee op kleur gebied.

Ik vind dat alle printers veel lawaai maken. Maak niet uit welke.
Pagina: 1