Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Magento ideal plugin Security Warning

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik loop tegen een probleem aan. Ik heb een ideal plugin geïnstalleerd voor magento alleen kan ik het niet configureren. Ik krijg een Security Warning error van (You are not allowed to view any files within this directory due to security reasons.) Dit foutmelding zie ik in de backhand van magento onder betaalmethoden ideal.

Ik heb de rechten van de ideal map in de root veranderd naar 777 maar dit werkt ook niet.

Wie kan mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Isak

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In de Devschuur® hebben we 't over zélf ontwikkelen; voor support op code van derden mag je bij die derden aankloppen (precies wat je hier ook verteld wordt). Daarbij; als het daadwerkelijk over file-permissions gaat dan past je topic beter in Non-Windows Operating Systems; maar ook daar zal men graag zien dat je bij 't openen van een topic onze Quickstart hanteert ;)

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 05-09-2014 10:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.