Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze is voor een kamaraad voor mij met een laag budget van 600 euro, hier moet beeldscherm en toetsenbord+muis inzitten. hij gaat er gewoon mee gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Hij wil er mee Gamen thats it
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro, er heel iets over is niet erg
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
iets boven de 600 is voor mij het maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niet specefiek
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de dingen die in een game pc thuis horen, SSD zal wel fijn zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar bij het budget past en kwaliteit op zit
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Z
Ik ga zelf (vaak) Voor asus, goed spul maar erg duur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope, als het maar games op High of Ultra kan draaien en bij 600 euro blijft.
Ga je overklokken?
Niet van plan, tenzij er tips zijn
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Tips zijn altijd welkom!
PS: ik zet hem zelf in elkaar en heb nog een Windows 7 Professional Licentie 64 Bit liggen en een Office licensie.
Deze is voor een kamaraad voor mij met een laag budget van 600 euro, hier moet beeldscherm en toetsenbord+muis inzitten. hij gaat er gewoon mee gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Hij wil er mee Gamen thats it
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro, er heel iets over is niet erg
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
iets boven de 600 is voor mij het maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niet specefiek
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de dingen die in een game pc thuis horen, SSD zal wel fijn zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het maar bij het budget past en kwaliteit op zit
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Z
Ik ga zelf (vaak) Voor asus, goed spul maar erg duur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope, als het maar games op High of Ultra kan draaien en bij 600 euro blijft.
Ga je overklokken?
Niet van plan, tenzij er tips zijn
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Tips zijn altijd welkom!
PS: ik zet hem zelf in elkaar en heb nog een Windows 7 Professional Licentie 64 Bit liggen en een Office licensie.
[ Voor 12% gewijzigd door silverchaoz op 05-09-2014 09:58 ]