Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen linkjes naar Xbox One topic bij aankondiging X1 in NL

Pagina: 1
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Ik zag zojuist dit bericht:
nieuws: Microsoft brengt Xbox One uit in Nederland en België

Hierbij vroeg ik me af waarom er niet gelinkt is naar diverse topics op het forum. Er had makkelijk een alinea bij gekund zoals dit:
Ook op Tweakers is inmiddels al een groep actief die zijn console heeft geimporteerd. In het Xbox One topic is het mogelijk om veel informatie te vinden over de console. In het levertijden topic bespreekt men prijzen en leveringen. En tot slotte in het slowchat topic kan men voor kortere berichten terecht.
Iets in die trant.

Het is jammer dat jullie het forum zo vaak negeren terwijl het prima informatiebronnen zijn of een startpunt voor overgaan tot aankoop. Zeker de TS van het X1 topic is gewoon hardstikke handig (al zeg ik het zelf 8) ) en geeft meteen aan dat er al aardig wat activiteit is.

Ik heb nu zelf maar even een reactie gegeven op iemand bovenin de reacties, zodat het nog enigszins hoog komt te staan, maar vind het jammer dat er niet wat vaker gelinkt wordt.

Sterker, waarom worden de tags van topics niet gebruikt om een lijstje te weergeven oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2014 09:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 21:15
Goed punt. Ga een ticket brouwen.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
For the time being heb ik ze er handmatig ingezet: nieuws: Microsoft brengt Xbox One uit in Nederland en België