Het flashen is misgegaan door een onbekende storing van mijn Pioneer 105S (net nieuw:().
Hij doet echt niks meer en opnieuw flashen geeft een error, CPU of DVDrom not supported of zoiets. Ik heb hem al gesloopt en mijn cd eruit gerukt.
Mijn vorige Aopen was ook al binnen een jaar kapot, bon natuurlijk kwijt:(
Nu ben ik pissed. Helpen jullie mij eens even, wat moet ik nou doen?
Weer een nieuwe kopen of denken jullie dat DVD niet de standaard wordt voor games en software etc.? Ik weet me nu geen raad meer. Ik kijk af en toe een DVD film, heeel soms regio 1.
Kan ik dan beter voor een nieuwe gaan of voor een stand-alone?
Ik zal de keus even op een rijtje zetten:
1/. Stand-alone:
- beter beeld dan de TV out van Matrox G450?
- makkelijker te bedienen
- makkelijker regiovrij te krijgen
2/. PC DVD
- software op DVD?
- Rippen van DVD's
Als ik weer een PC DVD moet kiezen flash ik hem niet meer en haal dus nooit meer regio1 in huis, wat tochy eigenlijk triest is.....
help....
Bedankt....
Let my DVD R.I.P.
Condoleer me aub
Bedankt....
Hij doet echt niks meer en opnieuw flashen geeft een error, CPU of DVDrom not supported of zoiets. Ik heb hem al gesloopt en mijn cd eruit gerukt.
Mijn vorige Aopen was ook al binnen een jaar kapot, bon natuurlijk kwijt:(
Nu ben ik pissed. Helpen jullie mij eens even, wat moet ik nou doen?
Weer een nieuwe kopen of denken jullie dat DVD niet de standaard wordt voor games en software etc.? Ik weet me nu geen raad meer. Ik kijk af en toe een DVD film, heeel soms regio 1.
Kan ik dan beter voor een nieuwe gaan of voor een stand-alone?
Ik zal de keus even op een rijtje zetten:
1/. Stand-alone:
- beter beeld dan de TV out van Matrox G450?
- makkelijker te bedienen
- makkelijker regiovrij te krijgen
2/. PC DVD
- software op DVD?
- Rippen van DVD's
Als ik weer een PC DVD moet kiezen flash ik hem niet meer en haal dus nooit meer regio1 in huis, wat tochy eigenlijk triest is.....
help....
Bedankt....
Let my DVD R.I.P.
Condoleer me aub
Bedankt....