Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films downloaden en laten zien op een groot TV. De pc kast moet echt laag zijn en geen grote jongen!
Denk erover na om XMBC erop te zetten. Hij is uiteindelijk bedoeld voor mijn ouders dus deze interface is geschikt voor meer mensen. Tevens zou het fijn zijn dat 1 iemand beneden film kijkt en de ander via apple TV boven een andere film ter gelijk kans streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450 - 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
TV & Versterker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een HTPC die tevens in Raid 1 moet draaien gezien mijn vader dit PERSE wilt i.v.m dat hij bang is dat hij spullen kwijt kan raken als een schijf kapot is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet komen te staan in een TV kast dus moet stil zijn. Alles moet gewoon kunnen draaien en eventueel voor later 3D films.
Dit is wat mijn huidige schema is en wil weten of dit allemaal past
Mijn dank is groot names alle reageerders die mij kunnen helpen alvast!
Films downloaden en laten zien op een groot TV. De pc kast moet echt laag zijn en geen grote jongen!
Denk erover na om XMBC erop te zetten. Hij is uiteindelijk bedoeld voor mijn ouders dus deze interface is geschikt voor meer mensen. Tevens zou het fijn zijn dat 1 iemand beneden film kijkt en de ander via apple TV boven een andere film ter gelijk kans streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
450 - 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
TV & Versterker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een HTPC die tevens in Raid 1 moet draaien gezien mijn vader dit PERSE wilt i.v.m dat hij bang is dat hij spullen kwijt kan raken als een schijf kapot is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet komen te staan in een TV kast dus moet stil zijn. Alles moet gewoon kunnen draaien en eventueel voor later 3D films.
Dit is wat mijn huidige schema is en wil weten of dit allemaal past
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Black Edition | € 48,55 | € 48,55 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 2 | WD Green WD20EZRX | € 69,88 | € 139,76 |
| 1 | Lian Li PC-C37B | € 115,49 | € 115,49 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 33,90 | € 33,90 |
| 1 | Crucial BLS4G3D1609ES2LX0CEU | € 40,- | € 40,- |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 300W | € 36,95 | € 36,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 460,65 | |
Mijn dank is groot names alle reageerders die mij kunnen helpen alvast!
[ Voor 4% gewijzigd door Headblast op 04-09-2014 20:59 ]
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279