Toon posts:

Website beveiligen

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zelf ben een leek als het aankomt op de meer geävanceerde zaken omtrent websites. Momenteel heb ik een website gemaakt bedoelt om foto's en nieuws mee te delen aan de ouders van een kleuterklas. Ik zou graag echter de website zo beveiligen dat de ouders, vooraleer de website te betreden, een wachtwoord (een wachtwoord voor alle ouders) moeten invoeren. Elke keer wanneer ze dan een pagina laden, kijkt de pagina na of het juiste wachtwoord was ingegeven (kan dit mogelijk met een cookie?), zo ja, dan verschijnt de content, en zo nee, dan verschijnt er een melding en een "venstertje" om in te loggen.

Ik heb zelf geen ervaring genoeg om zoiets the schrijven en welke taal er hier voor nodig is. Misschien iemand hier op het forum die mij uit de nood kan helpen?

Alvast bedankt!
Zweaplight

• Tunaflish
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-01 21:28

So long, and thanks for all the fish!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:23:
Ik heb zelf geen ervaring genoeg om zoiets the schrijven en welke taal er hier voor nodig is. Misschien iemand hier op het forum die mij uit de nood kan helpen?
Definieer "uit de nood helpen"; ik zie in je topic geen concrete programmeervraag en in de Devschuur® noch in het specifieke Programming forum zijn we happig op Kan iemand even...?-topics danwel scriptrequests. Ik verzoek je dan ook vriendelijk zélf aan de slag te gaan (doe eens gek: google een tutorial, ga naar de bieb/boekwinkel voor een goed boek of doe een cursus of iets dergelijks) en open dan gerust een nieuw topic waarin je je concrete vraag stelt. Als je bij 't openen van dat topic onze Quickstart hanteert (en dus o.a. laat zien wat je zelf al geprobeerd/gezocht gevonden hebt etc. per die quickstart) komt 't vanzelf helemaal goed d:)b

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.