Enkel en alleen internet afnemen

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 46132

Topicstarter
Op dit moment heb ik ADSL van Tele2. (20mb) maar effectief kom ik niet hoger uit dan 8mb, ik zit 1200meter van de centrale af. Upgraden is dan ook niet mogelijk.
Dus dacht dan stap ik over op de kabel of glasvezel (dit zijn ze momenteel aan het aanleggen). Maar het nadeel daarvan is dat ik alleen een Alles-in-een pakket moet afnemen.

Maar ik kijk tv via de schotel en telefoon is niet nodig. Ik wil alleen internet afnemen. Dit is niet mogelijk hoor ik. De aanbieder in mijn regio (Schiedam) is Caiway.

Mag dat eigenlijk wel, dit soort koppelverkoop. Ik heb geen tv en telefonie nodig maar wil je kabel of glasvezel hebben dan moet je dat er ook bij nemen. Dit maakt het dan voor mij erg duur om over te stappen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bij kabel krijg je sowieso tv erbij omdat dat technisch niet echt anders kan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-07 14:12
Volgens mij biedt Vodafone DSL en glas ook alleen internet

Topicstarter
Dan moet ik eens gaan kijken bij Vodafone DSL kijken

--update
net even gekeken bij vodafone. het wordt niet aangeboden op mijn adres, helaas. Dat zag er inderdaad wel mooi uit, de vrije keuze in het pakket wat je afneemt. het kan dus wel

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 46132 op 04-09-2014 15:57 ]

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Om het verhaaltje met Internet + Telefoon + TV kom je denk ik niet uit bij Caiway, hoe je het ook probeert je moet alles afnemen. Het is natuurlijk vrij aan jou om te beslissen wat je gebruikt.

mag het? Ja natuurlijk mag het, hoewel kabelaars e.d. je weinig keus geven omdat je simpelweg Internet nodig hebt in deze tijd. Maar is een goede discussie waard of dat het eerlijk is.
Anderszijds denk ik niet dat het (veel) goedkoper wordt als je "alleen internet" afneemt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zijn dit geen internet-only abonnementen trouwens? https://www.caiway.nl/sit...ernetentelefonie/internet

Ah blijkbaar niet never mind.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 04-09-2014 16:00 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 20:27

NSG

Je weet niks!

"Onze internetabonnnementen zijn onderdeel van onze Alles-in-1 Glaspakketten"

Nee, dus.

Topicstarter
CyBeR schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:00:
Zijn dit geen internet-only abonnementen trouwens? https://www.caiway.nl/sit...ernetentelefonie/internet

Ah blijkbaar niet never mind.
deels correct, maar er staat een klein zinnetje onder:
Onze internetabonnnementen zijn onderdeel van onze Alles-in-1 Glaspakketten

• Bremmart
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-05-2023
Wat jij wilt kan dacht ik wel bij Telfort.
Pagina: 1