Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Vanaf beta 1 ofzow
Heb zelf die kerel ook nog nooit gezien, wist er wel vanaf.
Heb je toen wel een magazijn op hem leeg geschoten.
In half life wilde ik ook de hele tijd die "cancer man" vermoorden
ik stond aan de andere kant van hem, hij keek me recht aan......spooky
PIII 800@804 Mhz
Misschien speel jij meer die map of wat dan ook waar die vent in voor komt.Op dinsdag 12 juni 2001 04:38 schreef SuB het volgende:
wat vreemd ik heb de vent al meer dan 10x gezien ofzo. ik speel sinds 1.0
Verwijderd
maar k geloof wel dat je een bepaalde route d'r voor moet lopen ja
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Niemand die die routes weet?
kunnen we wat meer info krijgen ?
Ik wil dat ook wel eens meemaken
Of is dat hier weer een hoax
Is dit alleen in Vegas?!? Nee, lijkt me sterk, want die was er nog niet in beta 5..
Waar verschijnt die gast dan?!?
Signature?
Verwijderd
klik hier voor de weg die je moet afleggen zodat de g-man verschijnt.
Enne Pervert 2 jaar dat is knap hoor.. aangezien CS nog maar 1.5 jaar bestaat maar dat terzijde.
Verwijderd
Denk je nou echt dat die 10x dat ik die kerel al gezien heb, iemand die hele route gelopen heeft?
Don't think so....
Volgend die tutorial moet je overal overheen walken, niet rennen... En wie walked er nou het hele level door tegenwoordig ?
Volgens mij komt dat ding gewoon random tevoorschijn als je over die kabels naar het raam rent ofzo...
Verwijderd
Volgens mij speel ik ook al zowat 2 jaar...Enne Pervert 2 jaar dat is knap hoor.. aangezien CS nog maar 1.5 jaar bestaat maar dat terzijde.
Zal et ff nachecken...
Als ik hier search op CS vind ik al posts uit Oktober 1999. Toen speelden er al redelijk wat GoTers... De 1e CS versies werden niet zo heel veel gespeeld, dus volgens mij is CS echt wel 2 jaar oud...
Op de CS site kan ik et helaas niet vinduh...
Ahhhhh heb wat gevonden... 8.17.99 kwam Beta 2.1 uit
Verwijderd
Maar volgens mij was er wel een bepaalde route voor.
Verwijderd
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
nee echt?Op dinsdag 12 juni 2001 17:27 schreef Servowire het volgende:
Dit is in die map ingebouwd
(en ik gebruik dus geen walk ofsow zoals in een of ander stappenplan werd gezegd)
1e keer werd ik doodgeschoten
2 van de andere keren werd de tegenstander meer afgeleid
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
doh! Wie zegt dat jij die route hebt gelopen. Iemand anders kan dat ook hebben gedaan.Op dinsdag 12 juni 2001 17:11 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
die route klopt echt niet, of er zijn er meer, want ik heb die gast al vaak gezien, maar die route heb ik nooit gevolgd (iig niet zoals bij die coke-machine staat)
Dit gebeurt vaker ook vanaf de ANDERE kant met NIEMAND anders in de buurtOp dinsdag 12 juni 2001 18:56 schreef dssie het volgende:
[..]
doh! Wie zegt dat jij die route hebt gelopen. Iemand anders kan dat ook hebben gedaan.
PSN
Verwijderd
hehehe
maaruh, ik heb hem ook al een paar keer gezien ... ik schoot de eerste keer 10 kogels er doorheen maar hij bewoog toch niet. toen besloot ik maar door hem hem heen te lopen maar hij verdween vlak voor ik bij hem was .....
ach ja ... leuke easter egg
vond het de eerste keer serieus eng
snapte er geen fuck van
nog steeds niet maargoed
ik zou wel eens willen weten warom die gast daar staat en warom als hologram
ff aan Mr.Goosman vragen
Als deze in CS tegengekomen kan worden, dan wil ik dat wel meemaken. Is het neit een script van bepaalde servers? Schrijf de ip's van die server eens op.
Wel leuk overigens.
Hij is de G-man, degene die Gordon Freeman dwarszat om de portal, waardoor de aliens kwamen open te houden. Hij wilde de alien dimensie veroveren, waarvoor weet ik niet meer, maar ikn was behoorlijk pissed over het einde omdat Gordon na al die moeite nog voor niks heeft gestreden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
moeilijk he, lezen?Op woensdag 13 juni 2001 12:20 schreef Raven_ het volgende:
Sjeez.. ik zat net echt hele tijd in vegas (eigen servertje met pw zodat ik ff alleen zat..) en hele tijd rond lopen maar ik ben die goza NIET tegen gekomen...
...
Verwijderd
Ja.. heel moeilijk.. voor jou ook zeker want er staat hier al dat die route niet werkt... DOH. sjeez man...Op woensdag 13 juni 2001 12:25 schreef dssie het volgende:
[..]
moeilijk he, lezen?
Uhm denk eerder verschillende onzichtbare triggers
In de leveleditor :
maak een kubus en stel hem in als "trigger"
stel zijn "target" in (en dat is de volgende trigger of de Gman animatie)
Plaats de kubus op de goede plaats
Loop er doorheen
t1= active
Zodra er 3 ofzo aan staan, hoppa makker komt om de hoek kijken
Zo deed ik het teminste bij Quake 2 level die ik gemaakt heb, om een bepaalde animatie te creeren.
Verwijderd
Zucht, en wie zei dat dan? Hij werkt wel degelijk. Hier heb je nog een link. Ik hoop dat je Duits beter is dan je Engels..Op woensdag 13 juni 2001 15:30 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ja.. heel moeilijk.. voor jou ook zeker want er staat hier al dat die route niet werkt... DOH. sjeez man...
En nu GOED lezen.
Vraag het dan aan de maker van de map en niet aan Gooseman.ik zou wel eens willen weten warom die gast daar staat en warom als hologram
ff aan Mr.Goosman vragen
BWAAAHAAAHAHAOp dinsdag 12 juni 2001 13:57 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Volgens mij speel ik ook al zowat 2 jaar...
Zal et ff nachecken...
Als ik hier search op CS vind ik al posts uit Oktober 1999. Toen speelden er al redelijk wat GoTers... De 1e CS versies werden niet zo heel veel gespeeld, dus volgens mij is CS echt wel 2 jaar oud...
Op de CS site kan ik et helaas niet vinduh...
edit:
Ahhhhh heb wat gevonden... 8.17.99 kwam Beta 2.1 uit, 2 jaar spelen lukt denk ik net niet, maar het zit er misschien 1 maand vanaf... Dat mag je van mij 2 jaar noemen
LOL, we hebben het over VEGAS hoor, die map bestaat volgens mij pas vanaf beta 5 of 6!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
*diepe zucht* beter lezen dude (figures..)Op woensdag 13 juni 2001 16:14 schreef jooers het volgende:
[..]
BWAAAHAAAHAHA
LOL, we hebben het over VEGAS hoor, die map bestaat volgens mij pas vanaf beta 5 of 6!
hij zegt toch dat hij het al ongeveer 2 jaar speelt. (was een antwoord op vraag) Heeft niks met vegas te maken dus.
Verwijderd
Doh.. ik heb die route wiv hoe vaak gelopen (en ga me niet proberen te dissen op m'n engelse kwaliteiten want ik dan zal ik ff al m'n raporten inscannen en posten....) en hij werkt bij mij _NIET_.Op woensdag 13 juni 2001 16:07 schreef dssie het volgende:
[..]
Zucht, en wie zei dat dan? Hij werkt wel degelijk. Hier heb je nog een link. Ik hoop dat je Duits beter is dan je Engels..
En nu GOED lezen.
[..]
Vraag het dan aan de maker van de map en niet aan Gooseman.
Verwijderd
Nee, ok, had ik niet moeten doen, sorry 'bout that. Maar hij werkt gewoon en de rest zit gewoon te zeggen dat hij niet werkt. Was ff pissed. Ik wil je het best laten zien, moet je me maar ff contacten op ICQ ofzo, dan maak ik ff server en kan je het met je eigen ogen zienOp woensdag 13 juni 2001 16:57 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Doh.. ik heb die route wiv hoe vaak gelopen (en ga me niet proberen te dissen op m'n engelse kwaliteiten want ik dan zal ik ff al m'n raporten inscannen en posten....) en hij werkt bij mij _NIET_.
PSN
Verwijderd
toen ik hem voor het eerst zag schrok ik me ook de pleures, me hele clip leeg gerost
Verwijderd
1 clip maar?Op woensdag 13 juni 2001 21:02 schreef tracer het volgende:
ik heb die vent ook al zo vaak gezien
toen ik hem voor het eerst zag schrok ik me ook de pleures, me hele clip leeg gerost
Ik schrok me zo de pleurus (speelde maar met 2 mensen op server) dat ik 1 AK clip en daarna 7 Deagle kogels op hem heb gelost
Verwijderd
Dan heb jij zeker geen HL single player gespeeld, want dan weet je dat je die kerel niet kunt raken1 clip maar?
Ik schrok me zo de pleurus (speelde maar met 2 mensen op server) dat ik 1 AK clip en daarna 7 Deagle kogels op hem heb gelost
Verwijderd
r_netgraph 3Op donderdag 14 juni 2001 10:17 schreef Artcore_Trooper het volgende:
offtopic:
Hoe krijg je die stats rechtsonder in beeld?
(zal al wel vaak gevraagd zijn...excuses)
maar als je alleen maar je fps wilt zien dan zijn die stats alleen meer nutteloos en kan je beter "cl_showfps 1" typen.
Verwijderd
* Hennie-M speelt geen cs, ik heb maar isdn...
schiet niet echt op
Verwijderd
What????10fps en jij speelt cs???dat lukt never man.zet je resolutie eens wat lager ofzo want je moet MINSTENS 20 fps hebben wil je een beetje lekker kunnen gamenOp donderdag 14 juni 2001 21:01 schreef --BoBo-- het volgende:
Scheelt netgraph zoveel fps???
Wow dan kan ik hem met mijn 10 fps maar beter uit zetten.
Verwijderd
Misschien dat ik daarom niet zo goed benOp donderdag 14 juni 2001 21:11 schreef gvrdoezie het volgende:
[..]
What????10fps en jij speelt cs???dat lukt never man.zet je resolutie eens wat lager ofzo want je moet MINSTENS 20 fps hebben wil je een beetje lekker kunnen gamen
Maar ik speel gewoon voor de phun, ben geen profesioneel gamer ofzow. Dan maar minder goed maar met mooier beeld. Kan me er niet druk om maken.
Verwijderd
nee was nee demon serverOp vrijdag 15 juni 2001 05:34 schreef SuB het volgende:
een soes member? was dat de zvdk server?
PSN
misschien moetje eens opengl proberen als je direct3d gebruikt en andersomOp donderdag 14 juni 2001 21:20 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom niet zo goed ben
Maar ik speel gewoon voor de phun, ben geen profesioneel gamer ofzow. Dan maar minder goed maar met mooier beeld. Kan me er niet druk om maken.![]()
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Ik was gewoon trapje af bij speelautomaten dan langs CT spawn omhoog hout kapot en over draden
[Owja die ping van 68 is gewoon met casema
PSN
Verwijderd
heeft iemand deze als een eerder gezienOp donderdag 14 juni 2001 19:38 schreef doevepik het volgende:
deze vindt ik wel kewl [afbeelding]
Verwijderd
Ik zie daar de tekst staan van die dragon, das een clanmaatinnetje. Vrouwtje dus jaOp dinsdag 12 juni 2001 01:33 schreef Captain Pervert het volgende:
Velen van jullie zullen deze al wel kennen, toch schrok ik me de pleuris toen ik dit een uur geleden zag in GamePoint 4:
[afbeelding]
(de_vegas, bij de CT spawn rende ik over de draden)
Hebben jullie ook shots van dergelijke fenomenen?
Verwijderd
NOT!! Verschijnt een paar keer per ronde...want ook al kom je van de andere kant..je ziet hem alsnogOp dinsdag 12 juni 2001 07:02 schreef DarthRaider het volgende:
toen ik die gast voor t eerst zag, schoot ik ook me gun leeg, daarna kwam er een echte ct
maar k geloof wel dat je een bepaalde route d'r voor moet lopen ja
Oh ja.. en daarom zegt iedereen natuurlijk dat je een route moet lopenOp zondag 22 juli 2001 09:54 schreef EbAyzo het volgende:
NOT!! Verschijnt een paar keer per ronde...want ook al kom je van de andere kant..je ziet hem alsnog>>> The Cancer Man
<<<<
Ik heb hem btw vorige week 2 rondes achter elkaar gezien
hallo
Hahaha, die route is gewoon tijdrekken ofzow.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
LOLOp donderdag 14 juni 2001 10:01 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker geen HL single player gespeeld, want dan weet je dat je die kerel niet kunt raken
ik schiet altijd op hem, kweet dat ik hem niet dood kan krijge of kan raken, maar geeft wel goed gevoel dat ik het probeer
Verwijderd
(ja ik kwoot mezelf ffOp zondag 22 juli 2001 19:20 schreef Raven_ het volgende:
En ik heb'em nog steeds niet gezien...
Nog steeds die gozer niet gezien bij CS...
En das al een tijd geleden...