whatsapp hacken met thuis wifi en of via programma

Pagina: 1
Acties:
  • 14.131 views

Anoniem: 618945

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag weten hoe ik vian thuis wifi kan zien wat er allemaal via whatsapp word gedaan.
Dus bijvoorbeeld in de gaten houden wat me dochter allemaal whatsappt in huis.
Wie kent een programma zodat ik dat kan zien.

Ook weet ik dat je op een of andere manier een programma op je pc kan zetten zodat je dan in inmand zijn telefoon whatsapp berichten kan lezen...

Wie kan mij helpen want via Google kom ik niet ver.

Alvast heel erg bedankt!!

Anoniem: 144479

Ik denk dat whatsapp wel zo verstandig is om berichten te versleutelen. Je hebt dus vrij weinig aan het sniffen van je wifi verkeer. Daarnaast is het nogal een belachelijk idee.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Niet, vroeger kon dat met een tool zoals wireshark, maar tegenwoordig zijn de berichten beveiligd. Maar euhm... Whatsapp van je dochter in de gaten houden? Wat gaat haar communicatie jou precies aan?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Whatsapp hacken van je dochter.. even serieus.. Misschien, als je haar ergens van verdenkt, eens gaan praten met je dochter?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Obiter dictum schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:03:
Niet, vroeger kon dat met een tool zoals wireshark, maar tegenwoordig zijn de berichten beveiligd. Maar euhm... Whatsapp van je dochter in de gaten houden? Wat gaat haar communicatie jou precies aan?
Nop, alleen de initiële handshake is beveiligd, berichten gaan daarna in plain over de lijn. Iig, dat was 2 maanden terug zo :)

Owner of DBIT Consultancy

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afgezien van het feit dat je de privacy van de dochter niet respecteert, ben ik benieuwd waarom je niet gewoon met haar praat hierover.

Verder kun je wel iets doen maar dan moet je het toestel in handen krijgen (als het een iPhone) is. Het zal hetzelfde werken op Android. De chatverslagen worden namelijk opgeslagen in een SQL Lite database.

Kopieer die database en lees hem uit met een programma. Maar dat kun je dus wel googlen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 00:00

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Anoniem: 618945 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:01:
Hallo allemaal,

Ik wil graag weten hoe ik vian thuis wifi kan zien wat er allemaal via whatsapp word gedaan.
Dus bijvoorbeeld in de gaten houden wat me dochter allemaal whatsappt in huis.
Wie kent een programma zodat ik dat kan zien.

Ook weet ik dat je op een of andere manier een programma op je pc kan zetten zodat je dan in inmand zijn telefoon whatsapp berichten kan lezen...

Wie kan mij helpen want via Google kom ik niet ver.

Alvast heel erg bedankt!!
Ik denk dat je hier niet zoveel support op gaat krijgen van ons aangezien het nogal discutabel is om het berichtverkeer van je dochter af te luisteren...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij gaan je op GoT niet helpen met het onderscheppen van een privé-berichtenstroom of met andere ethisch of wettig discutabele onderwerpen. Daarbij sluit ik me aan bij de mensen hierboven: als je reden hebt om je dochter om een of andere reden ergens niet over te vertrouwen dan moet je met haar praten, niet stiekem haar privéberichten onderscheppen. Niet bepaald goed voor de vertrouwensband.... 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.