Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aantal BitTorrent Sync-gebruikers verdubbelt binnen maand na

Pagina: 1
Acties:

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:12

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
nieuws: Aantal BitTorrent Sync-gebruikers verdubbelt binnen maand naar twee miljoen
Waar Dropbox-gebruikers data met een snelheid van gemiddeld 14,5Mbit/s heen en weer schuiven, is dat bij BitTorrent Sync 107,2Mbit/s.
Ik vond dit cijfer al onrealistisch hoog, dus heb ik de bron die jullie citeren gelezen. Die melden MB en niet Mb, en het gaat zelfs helemaal niet over internetsnelheid, maar over een SSD op een lokaal netwerk :z
Het artikel laat toch uitschijnen dat dit een gemiddelde is over alle gebruikers, en niet een artificiele benchmark.
http://blog.bittorrent.co...hits-2-million-user-mark/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W0vjNWL.png

[ Voor 16% gewijzigd door Lulukai op 04-09-2014 19:01 ]

.

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:12

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Niemand die dit ook verwarrend vindt?

.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 16:00
Ik vind het niet vreemd. Het is een uitspraak/test van Bittorrent.
De test is op 2pc's in een lokaal netwerk uitgevoerd.
Dropbox en skype gaan altijd via het internet: dus PC1 > internet > pc2
Filezilla is ftp en kan je dus een lokale host opgeven dus krijg je: PC1 > router > PC2
En bittorrent sync kijkt zelf of de pc in het lokale netwerk staat of niet. dus krijg je: PC1 > router > PC2

Dit verklaart waarom bittorrent sync zo snel is in de test. Zouden ze de test via het internet doen dan liggen de snelheden dichter bij elkaar.

De rest van het artikel gaat over de groei van het aantal gebruikers.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Wauw, een artkel uit 013...

Anyway, toegevoegd dat het gaat om een test van BitTorrent ope en lokaal netwerk en ik wijzig nog even dat het op MB ipv Mb gaat.

Ik ben helemaal geen stagiair