The Storm 14 LAN - 10-12 Oktober 2014 - Sint-Niklaas Belgïe

Pagina: 1
Acties:

• !nFerNo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 20:29
Afbeeldingslocatie: http://www.thestorm.be/wp-content/themes/storm/assets/img/storm_dark.png

The Storm 14 is een LAN event georganiseerd door vzw (non-profit) Freaks At Work waar een gezonde mix van competitie en plezier aanwezig is. We brengen communities samen en zorgen voor een platform van gezonde competitie. Meer info over de gespeelde toernooien en de prijzen die je kan winnen kan je hier terug vinden. De lijst is niet compleet en wordt aangevuld naargelang inschrijvingen, aanvragen en sponsorships.

Praktische info::
http://www.thestorm.be
't Bau-huis, (Slachthuisstraat 60, 9100 Sint-Niklaas, België)
200 plaatsen
Begin: vrijdag 19u
Einde: zondag 17u
Ticket prijs: €35 tot 6 oktober, daarna €45 tot aan de deur. Groepskorting is mogelijk.

Compo's:
League of Legends (€750 cash prize)
Counter-Strike Global Offensive (€500 cash prize)
Starcraft 2: Heart of the Swarm (€225 cash prize)
Quake Live TDM/CTF(€200 cash prize)
HearthStone: Heroes of Warcraft
Unreal Tournament 2004
FIFA 14
TetriNET
Trackmania Nations Forever
FlatOut 2
*compo's kunnen nog aangepast worden

Wij zoeken ook nog naar vrijwilligers: compo admins, netwerkbeheerders en hulp in de catering is altijd welkom. Gratis inkom, drank en eten is vanzelfsprekend voor mensen die helpen. Voor meer info mag je mij hiervoor altijd een bericht sturen.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben van Sint-Niklaas, dus ik kom dan zeker mijn hoofd eens binnensteken :).
2 weken later doe ik al een andere lan, en actief deelneen 2 lans in 1 maand, moet ik nog eens over nadenken/overleggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Om eventuele onduidelijkheden maar voor te zijn, er is toestemming gegeven voor dit topic :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• !nFerNo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 20:29
Waarvoor zeker dank!
Toeschouwers mogen gratis binnen, boe2 :-)