Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

(Advies) tv voor de Xbox One

Pagina: 1
Acties:

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik wil me een 40" inch led tv kopen speciaal en alleen voor te game op de Xbox One

Budget ligt rond de 400,-

Ik vraag me af of er in deze prijsklasse veel verschil zit in de merken en types.
Ik heb gelezen dat de lag input laag moet zijn bij game , maar dat kan ik niet van ieder type vinden.

Ik heb er 3 op het oog binnen mijn budget.

Samsung UE40EH5300 de Sony KDL-40R480 en de Samsung UE40H5000AWXXN

Wat zou de beste keuze zijn

Ik krijg geen link geplaatst van de toestellen via mijn ipad

[ Voor 6% gewijzigd door LukaKian op 04-09-2014 09:19 . Reden: Schrijffout ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

LCD > CEA

Inputlag is inderdaad iets wat je zo laag mogelijk wilt bij gamen, echter is dat informatie die een fabrikant niet tot zelden aangeeft. Wat altijd ziet is responsetijd en dat is wat anders. Om achter de inputlag van een TV te komen zal je reviews moeten lezen waar ze dit testen. Tweakers doet dat en ook op HDTVtest.co.uk heb je een goede bron aan hun Database. Binnen CEA zijn er al diverse topics over TV's die aan worden geschaft voor de PS4 of gamen in het algemeen. Eigenlijk idem aan wat jij wilt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Septimus_
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb zelf deze tv een maand of 2 geleden gekocht, pricewatch: Sony Bravia KDL-40W605B Zwart ik ben er zeer tevreden mee, ik speel dan op mn ps4 en heb helemaal geen last van input lag. Bovendien heeft de tv ook de game modus waardoor je sowieso geen last ervan zal hebben. Wat ook erg mooi aan deze tv is, is dat Netflix er op zit en super goed werkt, de wifi ontvangt van de tv is goed en allemaal andere apps weken ook lekker en soepel. Plus de tv kan ook mkv files lezen als je bv een film of serie wil kijken. Ook lekker 4 HDMI poorten geloof ik en ook 2 usb poorten. Zeer mooie tv naar mijn mening.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Septimus_ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:13:
Bovendien heeft de tv ook de game modus waardoor je sowieso geen last ervan zal hebben.
In het algemeen: Game-modus schakelt een deel of alle beeldverbeterende software uit waardoor de TV minder last van inputlag zal hebben. Let op dat dit per TV verschilt en niet altijd zaligmakend is. Er zijn TV's die met Game-mode aan nog een inputlag hebben van zo'n 70ms.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.