Deahtgrunt blog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand aub de blog van Deathgrunt, je weet wel die domme stripjes, helemaal verwijderen?
Ik zie ze maar al te vaak (bijna elke dag op elk tijdstip) voorbij komen.

Het gaat natuurlijk om: deathgrunt.com - ict-cartoons: deathgrunt : hlekisa

et cetera.

Dankje }:O

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik denk dat je beter je topic in Lieve Adjes had kunnen maken, dit forum gaat vooral over de reactie's op de diverse FP artikelen

Het grote adblocking topic

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
ieder zijn smaak en mening erover ;-)
Maar ik denk niet dat die verwijderd dien te worden omdat één iemand ze dom vind...

Als ze inbreuk op copyright ofzo doen, dat zou wat anders zijn.
Maar iets laten verwijderen van het het net omdat jij van mening bent dat het dom is ... good luck.

Ga dan gewoon zelf niet meer naar die blog: problem solved.

[ Voor 48% gewijzigd door soulrider op 04-09-2014 04:09 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:07

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb zijn blog even doorgekeken, maar heb je recente voorbeelden van die "domme stripjes"? Je haalt nu een voorbeeld van 3,5 jaar oud aan. Die plaatjes lijken allemaal van 2011 en ouder te zijn.

Ik zie hier geen reden in om zijn blog te verwijderen.
deathgrunt.com - ict-cartoons

Signatures zijn voor boomers.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit hoort inderdaad in LA, Tweakers Moddereter Forum => Lieve Adjes.

Verder is een blog een persoonlijk stukje waar de eigenaar neer mag zetten wat hij leuk vindt, zolang het maar aan de Algemene Voorwaarden voldoet.Een blog wat je niet leuk vindt is wat dat betreft net als een forumtopic wat je niet leuk vindt: je kunt het gewoon overslaan en negeren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Hij staat wel dikwijls in de top 3 en vaak op de FP (steeds diezelfde post), met een vreemd aantal views. Zelf beweert de auteur
Deze post is al jaren oud, maar komt bijna elke weer terug op de frontpage... waarschijnlijk vanwege de IP-adressen in het artikel (bijna 200.000 views voor een cartoon ansich, lijkt me overdreven...)
Wat bedoelt hij daarmee?

Niet dat het mij danig stoort by the way, just curious :)

• soulrider
laatste optie:
..deathgrunt (alle IP-adressen worden gelogd)
maar als je verder klikt lijkt de poll al jaren uitgestorven en al lang niet meer beschikbaar op zijn site...

edit:
en de reeks die er verder in de comments staat lijkt verdacht veel op proxy-adresjes, en dat is wellicht een reden dat die nog veel gezoek krijgt van botjes enzo: die denken wellicht dat het open-proxies zijn en dat die lijst misschien ooit wordt bijgewerkt.

en dat is iets wat misschien gemod kan worden:
kan die lijst met ip-adressen verwijderd worden in die reacties van 2011?
deathgrunt.com - ict-cartoons: deathgrunt : hlekisa
& de gequote versie:
deathgrunt.com - ict-cartoons: deathgrunt : hlekisa

(wellicht zie je in de logs op die pagina ook veel bezoeken van bots of 99% van het recente bezoek dat niet uit .Be of .nl komt, veel meer dan het gemiddelde aantal bezoekende tweakers die in het buitenland werken/wonen)

[ Voor 77% gewijzigd door soulrider op 04-09-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hi,

Ik heb zelf ook al geprobeerd dat blog van de homepage te krijgen- maar het lukt niet :(

Ik heb alle IP-adressen al weggehaald, maar het kreng blijft telkens op de homepage verschijnen... wellicht een bug in de tracker, ofzo?

Het lijkt wel alsof dat specifieke blog heel populair is, daardoor op de homepage komt, en daardoor weer populair wordt - een soort neverending story...

Ik onderhoud dat specifieke blog al jaren niet meer, maar hij zit in een roulette die er voor zorgt dat hij altijd maar terugkomt... Natuurlijk kan ik alles verwijderen, maar ik koester dat blog een beetje;

Twee jaar lang heb ik er vier uur per dag aan gewerkt (elke dag een cartoon) en om dat nu zo maar weg te gooien, omdat er een mod-probleem is waardoor dat ding telkens terugkomt, is ook wat overdreven :)

- deathgrunt -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
komt wellicht boven doordat af en toe botjes die ip-lijst vinden, waardoor tweakers er weer eens gaan kijken, waardoor die dan weer effe langer bovenaan in het lijstje hangt.
het weggooien van je blog zou dom zijn, als het is op te lossen met het verwijderen van die ip-adressen-lijst.

nu die lijst er weg is (ook uit de reacties enzo?) zal die wel terug gaan zakken omdat er dan ook minder botjes passeren, en komt die enkel maar boven als iemand de nostalgie opzoekt ;)

(ps: zorg natuurlijk wel voor een offline-copy zodat je die nostalgie toch nog steeds hebt ook als tweakblogs ooit verdwijnen...)

[ Voor 33% gewijzigd door soulrider op 16-10-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Thx - ik had (al voordat ik dit topic zag) de ip-adressen weggehaald...

Dat een oude blog op de frontpage komt, is geen goede reclame voor mijn nieuwe blogs- dus ik heb liever ook dat dat ding niet meer tevoorschijn komt :)

De cartoons (en achterliggende site) had ik sowieso wel goed gebackupped al die jaren; het blog zelf niet, geen idee of er een xml-export functie is, ofzo :)
Pagina: 1