wish flat fee

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
is dat wat bij wish qua snelheid je kunt dan per dag 2 uur gratis online zitten voor 69,95
voor mij komt dat wel goed uit want ik zit ongeveer 3 uur per dag met modem online daarna doe ik gewoon inbellen dan

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:54
Ja wish is snel en na 2 uur kan je inbellen op de betaalde. Soms heb je mazzel en dan wordt je er niet afekicked na 2 uur >:)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• EsCo
  • Laatst online: 16-08 21:50
Is het nog een beetje geschikt voor online CS-en dan? Bij gebrek aan beter...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 12 juni 2001 00:58 schreef Zym0tiC het volgende:
is dat wat bij wish qua snelheid je kunt dan per dag 2 uur gratis online zitten voor 69,95
voor mij komt dat wel goed uit want ik zit ongeveer 3 uur per dag met modem online daarna doe ik gewoon inbellen dan
wish zuigt :r verbinding is traag, en 70 gulden voor 2 uur is eigelijk belachelijk.....

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
60 uur internet voor 70 gulden vind jij duur???

Verwijderd

Ik heb dus ook dat flatfee van Wish en het bevalt mij uitstekend. De snelheid is goed en krijg altijd direct verbinding.

Het is wel klote dat je na die twee uur zonder waarschuwing eraf geknikkerd wordt, dit is vooral lastig als je die 2 uur niet achterelkaar erop zit en het dus lastiger wordt om de tijd in de gaten te houden.

Het is ook een leuke methode om je internet tijd te verkorten van 3 uur naar 2 uur als je dat wil, het werkt dan als reminder :)

GrtZ

• xxxMaverick
Op woensdag 13 juni 2001 13:01 schreef Fest het volgende:
ja

• EsCo
Op woensdag 13 juni 2001 13:20 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ja
Voor een kabelaar is dat misschien veel maar als je via dial-up verbinding maakt betaal je in daluren minstens 1,20 per uur dus voor die mensen is het redelijk aan de goedkope kant weet je...

• xxxMaverick
Op woensdag 13 juni 2001 13:24 schreef Escobar het volgende:

[..]

Voor een kabelaar is dat misschien veel maar als je via dial-up verbinding maakt betaal je in daluren minstens 1,20 per uur dus voor die mensen is het redelijk aan de goedkope kant weet je...
weet ik wel, maar iedereen noemt het maar flat fee.....je betaald gewoon vet. Verder MOET je elke dag die 2 uur opmaken, lekker als je op vakantie gaat enz enz

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 09:28 schreef Escobar het volgende:
Is het nog een beetje geschikt voor online CS-en dan? Bij gebrek aan beter...
Wij hebbe wish thuis en mijn broertje & ik spelen tegelijk cs en onze pings zijn heel goed [rond de 80].

Ik ben heel tevreden met wish. Snelheid is goed en inbellen ook.

Alleen dat je er zonder waarschuwing vanaf wordt gegooid zuigt zwaar :(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 13 juni 2001 13:01 schreef Fest het volgende:
Tis goedkoper dan telefoonkosten, dus als je 2 uur per dag internet is het een goedkopere oplossing.... maat van me heeft 3 accountjes, en kan dus 6 uur internetten per dag zonder telefoonkosten voor 210 piek. Hij komt zo tegen halfzes thuis, en belt dan in.... en om de 2 uur tot 23:30 belt hij in op een ander account, en hij kan de hele avond netten. :O

Plus dattie ook nog eens 100 belminuten erbij krijgt, dus hij kan voor 300 minuten extra gratis lokaal verbellen... hij heeft ISDN, dus hij heeft voor elk abonnement een ander nummer opgegeven ;)

En ik zie em de ganze avond online met z'n groene ICQ blommetje....

Dus als je oor 210 per maand klaar wil zijn zonder gezeik is het best een idee. Natuurlijk heeft dat alleen maar zin als je meer dan 500 piek per 2 maanden aan internet verbeld, maar ik krijg het idee dat de gemiddelde tweaker dat wel doet! })

Enige nadeel blijft de twee-uur disconnect, maar daar kun je met een downloadmanager wel wat mee doen denk ik....met ISDN merk je het nauwelijks.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

BWEHEHEH wat ben ik blij dat ik kabel heb zeg.. 210 piek per maand voor die achterhaalde manier van internetten?! >:) :r

• xxxMaverick
Op woensdag 13 juni 2001 17:38 schreef Fatal het volgende:
BWEHEHEH wat ben ik blij dat ik kabel heb zeg.. 210 piek per maand voor die achterhaalde manier van internetten?! >:) :r
:'( :'( :'( :'( het leven is zo oneerlijk

Verwijderd

Ik heb het en ach..het gaat wel...maar ze hebben het wel slim gedaan; als je een dagje niet kan internetten dan heb je lekker pech :(

als je een week op vakantie gaat zit je lekker te dokken voor niks

• EsCo
Op woensdag 13 juni 2001 14:56 schreef Bol het volgende:

[..]

Wij hebbe wish thuis en mijn broertje & ik spelen tegelijk cs en onze pings zijn heel goed [rond de 80].

Ik ben heel tevreden met wish. Snelheid is goed en inbellen ook.

Alleen dat je er zonder waarschuwing vanaf wordt gegooid zuigt zwaar :(
Dat is goed nieuws? Heb je dan ISDN? Denk het wel he... Mijn broertje en ik willen namelijk ook online gaan cs-en, maar met onze 56k mywebverbinding is dat nogal lastig, ook ivm de telefoonrekening. >:)

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 08:33 schreef Escobar het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws? Heb je dan ISDN? Denk het wel he... Mijn broertje en ik willen namelijk ook online gaan cs-en, maar met onze 56k mywebverbinding is dat nogal lastig, ook ivm de telefoonrekening. >:)
Wij hebben isdn thuis ja. Mijn pa heeft de verbinding en via ICS kunne wij alle2 perfect gamen op onze kamers
Pagina: 1