Toon posts:

ipad 2 reparatie garantie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een half jaar geleden mijn Ipad laten vallen. Heel het scherm kapot dus ik heb hem laten repareren voor 100 euro. Ik merkte toen gelijk dat de home button het minder goed deed maar ik dacht dat kan gebeuren het is niet heel storend. Een paar weken geleden begonnen steeds meer de randen van het scherm los te laten waardoor er steeds meer beweging in het scherm kwam en het er natuurlijk ook niet uitziet. Dus ik ben eergisteren terug gegaan naar de winkel om hem opnieuw te laten repareren. Vandaag heb ik hem opgehaald en hij zou weer keurig gerepareerd zijn. Dat was dus niet zo de home knop deed het wel weer goed maar binnen een uur was het halve scherm al weer los gelaten en zitten er veel lijmresten op de randen van het scherm.

Mijn ouders zeggen dat dit nou eenmaal het risico is van een reparatie. Dus ik weet niet meer echt wat ik moet doen. wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt.

Hier een paar foto's:

En nu de goede linkjes:
https://www.dropbox.com/s/hlk5wbn4o50tohu/CAM01330.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/hlm9quu53do48fo/CAM01331.jpg?dl=0

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat gaf het bedrijf als antwoord toen je dit aangaf? ...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de tweede reparatie heb ik geen contact meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je mag van iedere reparatie verwachten dat deze fatsoenlijk word uitgevoerd. Het hangt alleen vaak van de zaak af wat je voor elkaar kan krijgen als het niet goed gaat. Bij een grote bekende keten zal dit anders zijn dan bij een klein vaag zaakje. Hoe dan ook mag je wel wat verwachten als je 100 euro betaald en je de volgende dag problemen hebt. Ga dus gewoon terug naar die zaak en kijk wat ze voor je willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:02:
Mijn ouders zeggen dat dit nou eenmaal het risico is van een reparatie.
En je ouders hebben geen gelijk, maar even wat anders: Is deze reparatie bij Apple zelf gedaan of een of andere lokale mobiele/computerboer?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:14:
[...]

En je ouders hebben geen gelijk, maar even wat anders: Is deze reparatie bij Apple zelf gedaan of een of andere lokale mobiele/computerboer?
Een lokale computerboer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dan ga je terug naar hun en geef je aan dat de reparatie on-vakkundig gedaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle snelle antwoorden! Ik ga morgen dan maar terug om te vragen of hij het nog eens wilt proberen of dat hij een betere oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:19:
Bedankt voor alle snelle antwoorden! Ik ga morgen dan maar terug om te vragen of hij het nog eens wilt proberen of dat hij een betere oplossing heeft.
Of hij dit wil? Dit zal hij wel moeten :+ . Je betaalt iemand om jouw product te repareren, dat is gewoon niet goed (genoeg) gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat jullie de fotos niet kunnen zien.
Dit zijn de goede linkjes:
https://www.dropbox.com/s/hlk5wbn4o50tohu/CAM01330.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/hlm9quu53do48fo/CAM01331.jpg?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat ziet er niet goed uit inderdaad. iPads repareren blijft ook lastig. Daarom doet Apple het zelf ook niet maar ruilen ze altijd om binnen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
Sorry maar ik repareer ook ipads en dit is gewoon knullig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
Wow, dit is wel heel slecht.

Het enige wat je kan doen is de reparateur erop aanspreken. Er zijn enorm veel bedrijven die niet met officiële Apple onderdelen werken, en dan ook nog maar wat doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Maar weinig die het echt kunnen. Je bezel is ook aardig om zeep geholpen... Ps Apple gebruikt geen lijm he tussen het glas en het frame..
Pagina: 1