Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik ga java coderen maar niet heel veel, ik kan vast vooruit met een Intel HD videokaart. Dus ik ga er geen intensieve programma's opdraaien.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal €800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, ik neem mijn laptop dagelijks mee. Dus dit heeft véél invloed op het gewicht. Dit moet laag zijn. De accuduur maakt me niet zoveel uit. de schermgroote mag maximaal 15.6inch zijn. liefst kleiner.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik moet persé een Full HD scherm hebben. Daarbij ben ik ook kieskeurig op het design.
Zelf al rondgekeken maar ik vind er niks moois tussen staan.
http://www.campusshop.nl/...x-2-15-00501/details.aspx (Maar is (te) groot)
pricewatch: Asus N56JN-CN035H (is aardig zwaar)
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii (Design spreekt me niet aan)
pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-136 (Heb slechte ervaringen met Toshiba)
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-74508G1Takk (Vind ik wel mooi)
Het liefst heb ik pricewatch: Samsung ATIV Book 9 Plus NP940X3G-K03NL
alleen is de prijs wel erg hoog, ik moet de laptop zelf betalen en ben nog student. Dus gaat dat hem niet worden. (Zo zie je wel een richtlijn voor design, heel simpel en dun)
Mvg,
Maurice
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik ga java coderen maar niet heel veel, ik kan vast vooruit met een Intel HD videokaart. Dus ik ga er geen intensieve programma's opdraaien.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal €800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, ik neem mijn laptop dagelijks mee. Dus dit heeft véél invloed op het gewicht. Dit moet laag zijn. De accuduur maakt me niet zoveel uit. de schermgroote mag maximaal 15.6inch zijn. liefst kleiner.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik moet persé een Full HD scherm hebben. Daarbij ben ik ook kieskeurig op het design.
Zelf al rondgekeken maar ik vind er niks moois tussen staan.
http://www.campusshop.nl/...x-2-15-00501/details.aspx (Maar is (te) groot)
pricewatch: Asus N56JN-CN035H (is aardig zwaar)
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii (Design spreekt me niet aan)
pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-136 (Heb slechte ervaringen met Toshiba)
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-74508G1Takk (Vind ik wel mooi)
Het liefst heb ik pricewatch: Samsung ATIV Book 9 Plus NP940X3G-K03NL
alleen is de prijs wel erg hoog, ik moet de laptop zelf betalen en ben nog student. Dus gaat dat hem niet worden. (Zo zie je wel een richtlijn voor design, heel simpel en dun)
Mvg,
Maurice