[Win8.1] Vergrendeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:05

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
Ik heb een probleempje met Win 8.1 op mijn asus laptop.

Na ongeveer 1 minuut gaat ie op het vergrendelingsscherm en ik zou niet weten hoe ik dit moet wijzigen.
Ik heb gegoogled, op tweakers gekeken hier...

hij is ooit aangepast door windows mail toen ik een exchange account toevoegde... omdat de 'server dat eiste'... ach... ik vond het best en dacht dat ik het zo weer kon terugveranderen.
Exchange account heb ik verwijderd maar... ik weet dus niet hoe ik het moet terug aanpassen.

overigens heb ik wel gevonden hoe je in het register dat irritante grendelscherm kunt bypassen maar nu gaat ie dus gewoon naar het vergrendelscherm...

help...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt als een policy voor je screensaver. Kijk dus eens of je iets kan aanpassen in Persoonlijke Voorkeuren (rmb op desktop). Als het grijs is, moet je de policies uit 't register slopen. Staat als 't goed is in HKCU\Software\Policies\Explorer. zeg ik uit m'n hoofd, kan andere submap zijn.

Mare, even snel een Google search geeft mij al genoeg hits om je probleem op te lossen, zoals http://answers.microsoft....72-4375-83e7-405d149087ad. Had je zelf ook kunnen vinden toch?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:05

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
ik wist niet dat het met exchange policies te maken had... ik heb gegoogled op vergrendelingsscherm, timeout, windows 8(.1) etc... en heb echt een uur gezocht.
Ik weet namelijk hoe je op tweakers wordt afgestraft als je niet zelf inzet toont (en terecht)

Zelfs mijn broer die een stuk meer kennis heeft van besturingssystemen en systeembeheer heeft nu weer iets nieuws geleerd.

Enorm bedankt!!

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan extra humor als je nagaat dat ik helemaal geen MS beheer doe. Heb er wel mee gewerkt, maar ik kom niet verder dan 2008R2 zakelijk en W8.1 een beetje voor de consument. Je broer zou zich moeten schamen als hij Windows beheer doet en dit niet weet! :P

Ik ben wel iemand die heel snel doorheeft hoe iets werkt of waar een probleem kan liggen (afhankelijk van 't probleem), dat merk ik op m'n werk en dat weten m'n collega's ondertussen ook. :P Voel je dus niet al te schuldig, ok? ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Op zich wel logisch dat de broer van de ts dit niet wist : geen enkele "self respecting" admin zal een exchange mailbox configureren via de ingebouwde mail applicatie (daar hebben we immers outlook voor)