Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje doet mijn pc een beetje vreemd.
Opstarten en alles gaat prima, maar als ik een tijdje bezig ben op mijn pc, blijft ie wel eens hangen.
Vaak gebeurd dit al als ik enkel muziek luister en aan het surfen ben.
De muis blijft hangen evenals het geluid uit mijn boxen. Na een paar seconden is het weer over.

Soms gebeurt het ook dat na zo'n vastloper het icoontje van mn muis niet goed meeveranderd. Als ik bijvoorbeeld over de balk in de browser ga, veranderd de cursor in een I zoals gewoonlijk, Als ik mijn muis dan weer van de balk af haal, veranderd mijn muis niet terug in een cursor maar blijft het een I. Ditzelfde gebeurd ook als ik bijvoorbeeld over een linkje heen ga.

In sommige gevallen is het zelfs zo dat de hele pc vastloopt. Alt + F4 en CTRL + ALT + DEL werkt dan ook niet meer, ik moet dan op de reset knop drukken wilt er weer wat gebeuren.

Ook moet ik soms de resetknop gebruiken als de pc niet goed afsluit. Ik sluit hem via windows gewoon af, volgensmij wordt windows ook gewoon afgesloten. Echter blijft mijn PC draaien. Op het scherm komt 'No Signal' te staan waaruit ik dus opmaak dat windows wel is afgesloten. Als dit gebeurd is de enige oplossing weer om op de resetknop te drukken. Mn pc start dan weer normaal op en als ik hem dan normaal afsluit, gaat alles goed.

Heeft iemand van jullie enig idee wat dit allemaal kan zijn?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf allemaal geprobeerd om het probleem op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik niet zo veel verstand van computers, ik zou dan ook niet goed weten hoe ik dit probleem zelf op kan lossen. Vandaar dat ik hier om hulp vroeg.

Dit zijn trouwens de specs:

F9 PWM CO (bijbestelde fan)
8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
GA-Z77X-D3H (rev. 1.0)
Core™ i5-3570K
GH24NS70, DVD-brander
Nvidea 550gtx msi cyclone
VS3-S red, behuizing
WPM500, 500 Watt voeding
Blue, 1 TB harde schijf
En een SSD van 120GB

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Gelukkig hebben we de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Loop eerst dit eens langs.