KA7 (beta bios) en CL Annihilator Pro???

Pagina: 1
Acties:

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 07:47

Stefano

Ondertitel Not Found

Topicstarter
Gisteren mijn Epox 7KXA vervangen door een Abit KA7. Blijkt de KA7 alleen met de beta bios (ry) overweg te kunnen met SCSI. Dat probleem was vrij vlot verholpen maar na een schone W98 installatie krijg ik het volgende probleem.
Installatie loopt prima totdat ik mijn Geforce DDR installeer. Na opnieuw opstarten crasht W98 ergens halverwege onder luid ononderbroken gepiep. Installatie van de VIA AGP drivers lost niets op.
De Geforce draaide op de Epox prima dus ik verdenk de beta bios van dit probleem. Heeft iemand dit ook meegemaakt of beter nog opgelost?

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Topicstarter
Ik was het echt zat na 2 dagen klooien. Uiteindelijk mijn Epox maar terug gezet, geen centje pijn. Ik blijf benieuwd naar ervaringen!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Topicstarter
Iemand interesse in KA7 (vooropgesteld dat je geen SCSI config hebt)?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ruilen voor Asus K7V ? zit nog nieuw in de doos heb ik nog niet gebruikt omdat er geen isa slot opzit en ik nog een isa isdn kaart gebruik op de K7M die ik nu ook nog heb.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Hey Gdew, ben ik weer...

Hehehehe ga je lekker 1Gig proberen...
Ik gebruik nu +/- 2 maanden Ka7... lekker! Die K7M was destijds ook VET (elthans mijn Stepping) maar dit is toch "sneller" en "stabieler"... ik twijfel nog of ik AMD blijf kopen, omdat ik toch nog vrij vaak meemaak dat windoos gewoon 3 keer re-start om te werken... ik weet dat het aan mijn SDRAM ligt! 2 * (noname) 128 pc133 mhz... :(

Wellicht koop ik een T-Bird met de 760 chip-set... lekker DDR.

Ciao Zzzzzzzzzzz

edit:

heb vandaag een 9gig Atlas V U2W SCSI gekocht. VET MAN!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Topicstarter
Kom maar langs met die Asus, de Abit zit ook weer in de doos.
Pagina: 1