It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik moest ook nog een make mrproper doen voordat ik in Red Hat 7.1 een nieuwe kernel kon compileren.
Bij Red Hat 6.2 en Debian heb ik dat nog nooit hoeven doen, maar hier dus echter wel.
Misschien helpt het...
Bij Red Hat 6.2 en Debian heb ik dat nog nooit hoeven doen, maar hier dus echter wel.
Misschien helpt het...
waar moet ik mrpoper dat typen, na of voor welke opdracht???
En wat doet mrpoper
En wat doet mrpoper
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
volgens mij heeft dat mrpoper er niets mee te maken...dat is volgens mij voor de kernel config terug te zetten naar standaard.
maar je vergeet make install te doen, die methode die jij gebruikt is achterhaald..:)
make dep;clean (is het zelfde als make dep en dan make clean)
make
make install
make modules
make modules_install
maar je vergeet make install te doen, die methode die jij gebruikt is achterhaald..:)
make dep;clean (is het zelfde als make dep en dan make clean)
make
make install
make modules
make modules_install
Hij is nu bezig. En het lijkt momenteel goed te gaan.
Ik heb alles geprobeert wat hier onder beschreven is, en niet hielp. Ik denk zelf dat op de ene of andere manier de modules niet zijn geinstalleerd.
Dus ik heb de kernel-source gedeinstalleerd, en opnieuw geinstalleerd. En nu lijkt ie het wel te doen.
Ik heb toch nog wel make install gedaan ipv make bzImage, maar moet ik nu ook het bzImage bestand kopieren, in lilo zetten en de rest??? of heeft ie dat automatisch gedaan???
Ik heb alles geprobeert wat hier onder beschreven is, en niet hielp. Ik denk zelf dat op de ene of andere manier de modules niet zijn geinstalleerd.
Dus ik heb de kernel-source gedeinstalleerd, en opnieuw geinstalleerd. En nu lijkt ie het wel te doen.
Ik heb toch nog wel make install gedaan ipv make bzImage, maar moet ik nu ook het bzImage bestand kopieren, in lilo zetten en de rest??? of heeft ie dat automatisch gedaan???
Verwijderd
[b]Op dinsdag 12 juni 2001 20:25 Ik heb toch nog wel make install gedaan ipv make bzImage, maar moet ik nu ook het bzImage bestand kopieren, in lilo zetten en de rest??? of heeft ie dat automatisch gedaan???
Wat deed ik vroeger:
make menuconfig
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make modules_install
mijn kernel is nu gecompileerd, daarna deed ik:
cp /usr/src/linux-2.4/System.map /boot
cp /usr/src/linux-2.4/arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.2
Hierna voegde ik deze kernel toe aan lilo
en draaide ik lilo ook nog, om de nieuwe kernel te kunnen booten.
Moet dit nu nog, of is dit allemaal al gebeurt.
make menuconfig
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make modules_install
mijn kernel is nu gecompileerd, daarna deed ik:
cp /usr/src/linux-2.4/System.map /boot
cp /usr/src/linux-2.4/arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.2
Hierna voegde ik deze kernel toe aan lilo
en draaide ik lilo ook nog, om de nieuwe kernel te kunnen booten.
Moet dit nu nog, of is dit allemaal al gebeurt.
Pagina: 1