Ik heb mijn laptop nu al een jaar, hij werkt prima en nog geen problemen mee gehad. Mijn laptop staat bijna altijd op mijn bureau en is op het internet aangesloten door middel van een netwerkkabel. Vandaag had ik mijn laptop nodig voor school, maar op school kon hij geen draadloze netwerken vinden, terwijl die er wel aanwezig zijn. Thuis heb ik geprobeerd verbinding te maken met het draadloze thuisnetwerk, maar soms ziet de laptop dat netwerk wel, en soms weer niet. En op de momenten dat het netwerk zichtbaar is, lukt het verbinden niet. Dan geeft ie een melding dat het verbinden niet is gelukt, dus nog voordat het wachtwoord ingevoerd kan worden.
Ik kan me herinneren dat na de aankoop draadloos internet het wel deed, maar verder is hij eigenlijk altijd verbonden geweest met een kabel, dus kwam ik er vandaag pas achter.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hieronder volgt de informatie over mijn laptop:

Ik kan me herinneren dat na de aankoop draadloos internet het wel deed, maar verder is hij eigenlijk altijd verbonden geweest met een kabel, dus kwam ik er vandaag pas achter.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hieronder volgt de informatie over mijn laptop: