Hoe deze ssd te plaatsen ? zie fotos

Pagina: 1
Acties:

• SBTweaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-01 23:48
Hallo,

Ik heb eerder enkele asus laptops geupgrade met ssd's en nu is mijn Toschiba aan de beurt.

De cover is van de onderkant en ik zie de huidige HDD zitten.
Echter zit deze in mijn ogen 'op de kop' dus de bevestiging zit volgens mij aan de onderkant.
Aangezien ik geen expert ben vraag ik me af hoe jullie deze zouden verwijderen, heel het moederbord eruit schroeven, of het toetsenbord eraf?

HIER enkele fotos om de situatie wat duidelijker te maken.

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01-2025
Dat lipje wat boven aan zit kan je die niet loshalen er zo de gehele bracket (blauwe plastic behuizing om de hdd) eruit halen?

• SBTweaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-01 23:48
revertive schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:45:
Dat lipje wat boven aan zit kan je die niet loshalen er zo de gehele bracket (blauwe plastic behuizing om de hdd) eruit halen?
Haha dat het zo simpel kan zijn .
Gewoon aan het blauwe rubber trekken en hij kwam eruit ik dat dat het zilvere rondje boven het blauwe rubber de achterkant van schroefdraad van de bracket was.

Er zat echter geen bracket om... 8)7

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01-2025
SBTweaker schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:53:
[...]

Haha dat het zo simpel kan zijn .
Gewoon aan het blauwe rubber trekken en hij kwam eruit ik dat dat het zilvere rondje boven het blauwe rubber de achterkant van schroefdraad van de bracket was.

Er zat echter geen bracket om... 8)7
Ik dacht dat het blauwe hard plastic was maar is dus alleen maar een rubberen stootkussen :P maar mooi dat het gelukt is.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
sowieso kon die niet aan de andere kant geschroeft zitten verder ;) aan de bovenkant van de disk zitten immers geen schroefgaten..
wel aan de zijkanten natuurlijk..

404 Signature not found

Pagina: 1