Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop heb ik nodig voor mijn opleiding, nu stellen zij er vrij weinig eisen aan aangezien het een economische studie is, maar ik wel.
Ik heb een voorkeur voor Windows 7 of 8.1. Verder zal ik er vooral mee browsen op het internet met veel tabbladen tegelijk, video's mee kijken en als ik er een potje mee kan gamen is dat mooi meegenomen.
Ik wil in ieder geval een full HD scherm en minstens 6GB ram.
Wat is je budget?
Ik zou er het liefst maximaal 600 euro aan willen uitgeven, een klein beetje meer is misschien mogelijk, maar dan moet er echt een toegevoegde waarde zijn voor mij.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem deze laptop op zijn minst 2-3x per week mee naar mijn studie, dus als hij tegen een stootje kan is wel mooi. Ik zal vooral reizen met de bus, en soms met de brommer, dus gewicht telt niet al te zwaar mee zolang het in het redelijke blijft. Wel heb ik een ideaal schermformaat van 15.6'.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.
Van wat ik zelf keek leek dit mij de beste laptop voor mijzelf:
Hij zit licht onder mijn budget, lijkt mij een behoorlijke processor te hebben.
Hij heeft (meer dan) genoeg ram geheugen, een gpu en een mooie resolutie.
Alvast bedankt voor de hulp!
Deze laptop heb ik nodig voor mijn opleiding, nu stellen zij er vrij weinig eisen aan aangezien het een economische studie is, maar ik wel.
Ik heb een voorkeur voor Windows 7 of 8.1. Verder zal ik er vooral mee browsen op het internet met veel tabbladen tegelijk, video's mee kijken en als ik er een potje mee kan gamen is dat mooi meegenomen.
Ik wil in ieder geval een full HD scherm en minstens 6GB ram.
Wat is je budget?
Ik zou er het liefst maximaal 600 euro aan willen uitgeven, een klein beetje meer is misschien mogelijk, maar dan moet er echt een toegevoegde waarde zijn voor mij.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem deze laptop op zijn minst 2-3x per week mee naar mijn studie, dus als hij tegen een stootje kan is wel mooi. Ik zal vooral reizen met de bus, en soms met de brommer, dus gewicht telt niet al te zwaar mee zolang het in het redelijke blijft. Wel heb ik een ideaal schermformaat van 15.6'.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.
Van wat ik zelf keek leek dit mij de beste laptop voor mijzelf:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | HP Pavilion 15-p032nd | € 579,- | € 579,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 579,- | |
Hij zit licht onder mijn budget, lijkt mij een behoorlijke processor te hebben.
Hij heeft (meer dan) genoeg ram geheugen, een gpu en een mooie resolutie.
Alvast bedankt voor de hulp!