Gisteravond voor het eerst last hiervan gehad. Dit draadje gevonden en dacht: oh ooh!
Probleem deed zich voor bij het afspelen van 4k content via usb. Deze content een maand geleden op dezelfde wijze probleemloos afgespeeld, nu met hickups in geluid en soms ook beeld.
Na hier gelezen te hebben leek het idee van een buffer wel te kloppen die vol is. Vandaag nog eens gekeken. Wat viel op: leek of de tv moeite had met bijladen van de usb, alsof hij de content niet snel genoeg ingeladen kreeg. Bovendien bleek de naam van het bestand, die lang is en dus gaat scrollen onder het bestand, verschrikkelijk te haperen. Ging echt met horten en stoten.
Dus ik dacht, hoe krijg ik je die buffer dan leeg, als dat het probleem is.
Tv enige tijd van de stroom gehaald. Geen effect. Zelfde probleem.
Daarna de smarthub gereset. Dat heeft het voorlopig opgelost. Naam scrollt weer in normaal tempo, en geen hickups.
Na het resetten vroeg de tv wel om de laatste nieuwe update uit te voeren. Ik weet niet of er toevallig vandaag eentje beschikbaar is gekomen of dat de reset de laatste update ongedaan heeft gemaakt. Ik heb deze update NIET geinstalleerd. Ik weet trouwens niet waar ik de versie van de firmware kan zien in het menu.
Misschien heeft iemand er iets aan, en als het toch niks oplost, kom ik hier weer terug.
Edit: hmm... Bij nieuw opstarten tv heeft hij de update automatisch geinstalleerd. Versie 1031...
[
Voor 3% gewijzigd door
Qpido80 op 05-03-2015 19:26
]