Kan ik twee verschillende 780 in sli zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Mijn vraag was of ik twee verschillende 780 in sli kan doen, beide reference design, het is een asus en een gainward phantom. En zou ik dan twee verschillende tooltjes moeten downloaden om ze te kunnen oc'en?

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:24
Die kaarten kun je prima met elkaar in SLI zetten. Voor zover ik weer kun je dan MSI Afterburner of EVGA Precision gebruiken voor beide kaarten. Andere OC tooltjes zullen ook prima werken.

• thibautb
Dus eigenlijk kan ik maakt niet uit welke soort software gebruiken om ze te oc'en en moet ik er dus niet een van gainward en van asus gebruiken.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Het maakt geen barst uit wat voor tool je gebruikt om je kaart te ocen (zolang de tool zelf maar goed is :+ ).
Om de eerste vraag te beantwoorden, ja dit kan en dit had je ook makkelijk zelf kunnen vinden via google of de Nvidia site. Zorg er wel voor dat het hetzelfde model is, TI kan niet met een non-TI.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-01 09:36
KlikkerdeKlik

Of dit met SLI hetzelfde is als met Crossfire weet ik niet:

De snelste past zich aan aan de langzaamste.
Als je ze via een tooltje allebei even hoog klokt maakt dat natuurlijk geen barst meer uit.
Je hebt wel kans dat de een gelimiteerd wordt door de ander.

[ Voor 41% gewijzigd door Electromonkey op 03-09-2014 16:44 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Overigens, mocht je daar nog niet naar gekeken hebben, is het wel handig te weten of je moederbord SLI ondersteund!

• thibautb
ja, Heb net m'n 5930k besteld met asus x99 classified, dus hij kan wel sli lopen...

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-01 11:35

Bolletje

Moderator Harde Waren
thibautb, je huidige openingspost is wel erg summier en het blijkt niet echt dat je veel eigen onderzoek hebt gedaan. Deze vraag, of je twee videokaarten van verschillende merken in SLI (of Crossfire) kan zetten, is al meermaals voorbij gekomen. Daarom sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.