Toon posts:

Budget Gaming PC

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw in het hele pc gamen. Ik ben van plan om over een tijdje mijn eerste gaming pc te gaan kopen. Ik heb al enig onderzoek gedaan, dus weet wel hoe een pc in elkaar zit en welke onderdelen vooral belangrijk zijn voor een gaming PC.

Ik zou graag games als: Battlefield, DayZ, Counterstrike en Gmod op mijn pc willen spelen.
High-settings zou ik minimaal willen bereiken op dergelijke games.

Het budget waar ik over beschik is €700 (incl. Monitor, toetsenbord en muis)

Ik zou het erg op prijs stellen als een paar van jullie wat lijstjes met pc builds als voorbeeld kunnen geven. Graag het best mogelijke binnen mijn budget. :)

Alvast bedankt,

Chanye West

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Chanye West,
je topic staat in het verkeerde subforum, derhalve verplaats ik deze naar het Desktop Aankoopadvies. Hier geldt echter het DAA beleid. Je huidige topic voldoet hier niet aan. Ik sluit hem dan ook bij deze.

Lees de regels goed door, zet een complete topicopening in elkaar met behulp van het sjabloon dat daar automatisch naar voren komt als je een nieuw topic opent. Vergeet ook niet een lijst te maken met onderdelen, waarvoor je de Handleiding Pricewatch kan raadplegen. Voorbeelden van geschikte samenstellingen zijn er legio te vinden in het DAA subforum en onze spiksplinternieuwe reviews: Desktop-BBG: september 2014 - Tweakers' koopadvies voor componenten.

Dit topic is gesloten.