Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zeer goedkope laptop gezocht voor de scoutinggroep

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

• dukejan
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 13:42
Allereerst weet ik niet zeker of deze vraag in dit subforum terecht hoort, maar anders mag deze prima een schopje de juiste richting in krijgen.

Bij ons op de scoutingverenging zoeken wij een goedkope (tweedehands ) laptop waarmee wij onze scoutinggroep kunnen ondersteunen. Onze oude HP laptop heeft de geest gegeven, waardoor we op zoek zijn naar een nieuwe. Omdat wij een scoutinggroep zijn die elke euro moet omdraaien, willen wij niet teveel geld uitgeven aan deze laptop. De laptop zal door mij volledig worden opgeschoond ( software en waar nodig hardware ) waarna er linux op geplaatst zal worden. ( licht OS ). Het hoeft dus ook zeker geen hoogstaande laptop te zijn.

Helaas is het ons niet bekend waar wij een dergelijke laptop vandaan zouden kunnen halen, waardoor ik de vraag hierzo stel. Ik hoop daarbij dat jullie ideeën hebben.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor aantekeningen tijdens vergaderingen en het bijhouden van onze Facebook pagina. Als extra zou het mooi zijn als er muziek / films mee afgespeeld kunnen worden, maar dit is zeker niet de wens. Wireless is wel benodigd, gezien wij op de verenging wel een accesspoint hebben.

Wat is je budget?
Het budget is zeer krap. Hieraan te denken aan ongeveer 10 - 20 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar het is daarbij geen probleem als de laptop zwaar is of dat deze vaak opgeladen moet worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, enkel wifi ( b/g/n ).

Verwijderd

20 euro? Hahaha.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 12:55
V&A?

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zou eens gaan rondvragen onder de leden of er niet iemand een familielid heeft met nog een oude laptop waar XP op draaide die nu stof hapt. Linux Mint er op en meestal wil dat nog wel. Anders wordt het Marktplaats werk voor een gare laptop met meestal een (bijna) dode accu voor dat geld.

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 20:42
Kan prima ChicaneBT, maar miss is de betere plek V&A en niet het forum.

• dukejan
iamzero456 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:08:
Kan prima ChicaneBT, maar miss is de betere plek V&A en niet het forum.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga kijken of ik deze kan verplaatsen. Bedankt voor je reactie!

Verwijderd

Je kunt een V&A Vraag advertentie maken en natuurlijk zelf zoeken in het aanbod. Dit topic kan daar niet heen worden verplaatst.

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 11:10
Sommige (grote) bedrijven willen oude hardware wel eens weggeven aan goede doelen, misschien zit er iets in de buurt van jullie vereniging?

• dukejan
Ik heb inmiddels de topic "verplaatst" ( gekopierd ) naar de V&A. Bedankt, ik zal deze sluiten.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit lijkt mij inderdaad ook meer iets voor de V&A, slotje :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.