Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samengestelde PC feedback

Pagina: 1
Acties:

• Misrej
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-02-2023
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 204,89€ 204,89
1MSI Z97 GAMING 5€ 125,95€ 125,95
1Club3D Radeon R9 290 royalAce€ 334,-€ 334,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 47,-€ 47,-
1Aerocool Mechatron Wit Window€ 80,22€ 80,22
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 24,50€ 24,50
2Aerocool Shark Fan Blue Edition, 120mm€ 8,85€ 17,70
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 67,85€ 67,85
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,-€ 13,-
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 72,05€ 72,05
1Crucial MX100 256GB€ 90,95€ 90,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.078,11

Hey Tweakers,

Ik heb zojuist een zelfbouw pc samengesteld en vraag me af wat jullie ervan vinden, ik heb een budget van maximaal 1100 euro en denk dat ik het hiermee goed gedaan heb. Als er dingen te verbeteren zijn waardoor ik wel onder de 1100 blijf of misschien een heel klein beetje erboven, zeg het vooral! Als alles perfect is voor mijn budget, dan nogmaals, zeg het vooral! ;) :)

Bedankt!

• derpadin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:41
Ziet er goed uit, misschine is de powersupply een beetje aan de lage kant maar verder is het goed :)

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11 22:49

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Ziet er opzich goed uit, vooral de hardware is mooi in balans er zijn alleen even twee dingen waar je over na moet denken. Ik zeg dus niet dat het verkeerd is wat je nu hebt maar gewoon iets om is over na te denken dus.

1. Overclocken
Het overclocken van je CPU levert zo goed als geen prestatiewinst op in spellen van tegenwoordig zelfs met een i5 4460 kan je elk spel op ultra spelen icm met een R9 290. Dus als je het doet voor de hobby lekker zo laten want je hebt het geld er voor anders zou ik toch is kijken naar een h97 bord met een non K cpu. Mocht je er toch voor kiezen om het overclocken te houden kies dan wel een andere CPU koeler zoals bijvoorbeeld de Mugen 4.

2. Aerocool
Aerocool maakt vooral 'spectaculaire' kasten, helaas is dat ook waar ze het van moeten hebben en zijn ze over de rest van de linie vaak pure middelmaat en ook nog is erg duur voor wat ze dan bieden. Kijk bijvoorbeeld eens naar de kasten van Cooler Master of Bitfenix deze zijn van wat hogere kwaliteit.
derpadin schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:58:
Ziet er goed uit, misschine is de powersupply een beetje aan de lage kant maar verder is het goed :)
Die is ruim! voldoende, dit systeem zal de 500w normaal gesproken niet eens halen. Laat staan de piek capaciteit van deze voeding die nog hoger licht dan 550w.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• Misrej
Bedankt voor de hulp!

@DarkBlaze bedankt voor de hulp, ik wil vooral m'n PC overklokken omdat ik van snelheid hou en ik er niet alleen op zal gamen, en bedankt voor de tip! Als ik het zo hou (dus met de overclock) zal ik de processor koeler veranderen in de Mugen 4!. En de case, ik neem die inderdaad puur voor de echt mooie look ervan en alles past erin heb ik al even gekeken. Maar nu jij dit zei kijk ik ook even naar deze: http://eu.coolermaster.co...eries/elite-431-plus.html
De Cooler Master Elite 431 Plus. Deze ziet er ook goed uit vind ik, alleen ik zou wel graag willen weten of ik hierin die Aerocool Shark Fan Blue Edition, 120mm kan zetten, omdat ik graag dat aan de zijkant bij het glas wil hebben. Dus als iemand weet of dit kan, vertel het me!

Voor de rest, als mensen wat te zeggen hebben, doe het vooral ik kan alle hulp gebruiken!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Misrej,
je opent nu voor de 3e keer in korte tijd een topic over nagenoeg hetzelfde onderwerp. Je zit daarbij ook steeds in het verkeerde subforum. Ik heb daarom de andere twee topics gesloten en deze verplaatst naar het goede subforum, te weten Desktop Aankoopadvies.

Net als daar, gelden hier bepaalde minimumeisen aan een topicopening, die te vinden zijn in het DAA beleid. We verwachten onder andere dat je antwoord heeft op het rijtje vragen dat daarin wordt gesteld. Dit om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van wat je wil. Nu ontbreekt bijvoorbeeld compleet het doel van de pc, iets dat toch erg belangrijk is.

Voeg onderstaande rijtje nog toe aan je openingspost, dan is het al een stuk duidelijker en kan er gerichter advies worden gegeven. Je kan je post aanpassen door rechtsboven op "wijzig" te klikken.
  • Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
  • Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
  • Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
  • Wat denk je allemaal nodig te hebben?
  • Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
  • Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
  • Ga je overklokken?

• Misrej
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen, Browsen, misschien af en toe wat video editen maar niet heel veel, en algemeen gebruik.
•Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? 1100 euro maximaal
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. X
•Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alles wat ik hierboven heb genoemd en misschien veranderd er wat als ik goede tips krijg.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) X
•Ga je overklokken? Waarschijnlijk wel

• Misrej
Ben nieuw hier dus snap nog niet alles en kan de hulp van de mensen op dit forum goed gebruik, ik zal er voortaan aan denken @br00ky
Pagina: 1