deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Klik eens op het ballon icoontje voor de conversatie
Of bedoel je een enkele DM?
[ Voor 20% gewijzigd door Inspector op 03-09-2014 11:55 ]
Een enkele Bedoel ik ja...
+1
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat ballonnetje is misleidend. In de rest van het forum is dat naar het laatste bericht gaan, maar bij DM is dat alles markeren als gelezen/ongelezen. Je verwacht dus naar het laatste ongelezen bericht te gaan i.p.v. alles te resetten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ja precies! dat vondt ik dus ook...Señor Sjon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:04:
Dat ballonnetje is misleidend. In de rest van het forum is dat naar het laatste bericht gaan, maar bij DM is dat alles markeren als gelezen/ongelezen. Je verwacht dus naar het laatste ongelezen bericht te gaan i.p.v. alles te resetten.
Beetje onhandig. Het gaat me niet om een aantal, maar meer als een reminder dat het nog gelezen moet worden
Het is inderdaad niet heel consistent en logisch. De desbetreffende functionaliteit rust nog op erg oude code dat nog niet is omgezet naar Symfony2. Dit staat wel op de (lange termijn) planning. Indien we de mytnet omgeving etc. gaan herschrijven kunnen we dit hopelijk direct meepakken.
Direct Messages zit in de forum-code en niet in de oude mytnet code hoorInspector schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:07:
Het is inderdaad niet heel consistent en logisch. De desbetreffende functionaliteit rust nog op erg oude code dat nog niet is omgezet naar Symfony2. Dit staat wel op de (lange termijn) planning. Indien we de mytnet omgeving etc. gaan herschrijven kunnen we dit hopelijk direct meepakken.
Feit is dat er nog nooit een interaction/usability-goeroe heeft gekeken naar het DM-systeem. Er is toentertijd voor gekozen om de unread-functionaliteit achter het ballonnetje te zetten omdat met een extra icoontje (volgens mij hadden we vroeger ooit ook eens een (apart?) sterretje) de lijst 'rommelig' zou worden.
En ja, dit soort dingen zijn nogal ondergesneeuwd de laatste tijd (jaren). Het wordt hoog tijd om daar eens een inhaalslag in te maken, maar dat hebben wij devvers helaas niet voor het zeggen...
Intentionally left blank
Deze functie mis ik ook heel erg. Aangezien er een nieuwe vacature beschikbaar is en er op dit moment meer features uitgerold worden dan eerst. Hoop ik dat het (weer) meegenomen kan worden.
Waar ik dan specifiek op doel is het markeren van losse DM berichten als ongelezen ipv. de gehele thread.
Waar ik dan specifiek op doel is het markeren van losse DM berichten als ongelezen ipv. de gehele thread.
+1 voor deze functie. Vaak krijg ik een DM die ik dan even lees op mijn mobiel, maar waar ik een pc voor nodig heb om uit te voeren. Dan zou ik die het liefst weer op ongelezen zetten zodat ik het niet vergeet.
Dit dus. Tof dat er na 2 jaar toch nog vraag naar is. Ik ben er inmiddels achter dat je het hele gesprek als "niet gelezen kan aanvinken" Echter krijg je dan een veel te groot aantal als notificatie symbool.Ircghost schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:10:
+1 voor deze functie. Vaak krijg ik een DM die ik dan even lees op mijn mobiel, maar waar ik een pc voor nodig heb om uit te voeren. Dan zou ik die het liefst weer op ongelezen zetten zodat ik het niet vergeet.
Dat is dus precies de reden waarom ik de functie graag zou willen.D3nnisd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:10:
Echter krijg je dan een veel te groot aantal als notificatie symbool.
De grootste DM thread heeft mij bij 104 berichten en die wordt regelmatig gebruikt.
Dit probleem zou dus al opgelost kunnen worden als je met het op 'ongelezen' zetten van een DM-thread alleen het laatste bericht weer als ongelezen markeert?rens-br schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:28:
[...]
Dat is dus precies de reden waarom ik de functie graag zou willen.
De grootste DM thread heeft mij bij 104 berichten en die wordt regelmatig gebruikt.
Intentionally left blank
Wat mij betreft wel.crisp schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:48:
Dit probleem zou dus al opgelost kunnen worden als je met het op 'ongelezen' zetten van een DM-thread alleen het laatste bericht weer als ongelezen markeert?
Bump! Hier was ik naar op zoek. 
+1 voor deze feature...
+1 voor deze feature...
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Pagina: 1