mijn eigen pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• lvl21magikarp
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Hallo,

Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken om zo goedkoop mogelijk een goede computer "zelf" in elkaar te zetten, beter gezegd geen standaard fabrieks geval.

Ik heb eigenlijk alles al bij elkaar gezocht, maar ik vroeg me af of dit eigenlijk wel goed genoeg is en of deze componenten wel goed met elkaar werken.

Hier is een screenshot van mijn winkel wagen - http://gyazo.com/5b7d5417c105c5feb8c76ccc844862f7

Wat moet de pc allemaal makkelijk kunnen :

Voor mijn school moet de computer onder andere Photoshop, Dreamweaver en Illustrator makkelijk tegelijk aan kunnen. Natuurlijk ook nog standaard office pakket en andere programma's zoals Skype en Teamviewer

Daarbij game ik in mijn vrijetijd nog wel eens, o.a. League of Legends en Counter Strike GO.

Ik was eigenlijk van plan om rond de € 1000,00 uit te geven.

Alvast bedankt.

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 14:38
In principe kan dat, maar wat mij opvalt is de raid controler waarom aangezien je maar 1x een hdd besteld
Waarom dan de raid controller ?

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-02 16:12
En als student kun je meestal korting krijgen op Windows.

Als je verder eens andere topics leest hier die lijken op die van jou vindt je ook hoe je lijstjes maakt op tweakers, en zie je meteen of je niet een te dure webshop hebt gekozen.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2025

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik vind het weinig Ramgeheugen. Waarom zou je niet gebruik maken van 8 gb. Ook een SSD zou interresant zijn voor de photoschop zaken.

Xbox: Gulpener88

• lvl21magikarp
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
torchwood schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:02:
In principe kan dat, maar wat mij opvalt is de raid controler waarom aangezien je maar 1x een hdd besteld
Waarom dan de raid controller ?
aha ik heb geen idee wat een raid controller is ik heb het er in gegooid :)

ik weet niet veel van computers af

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:04

D4NG3R

kiwi

:)

nlafleur schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:06:
[...]

aha ik heb geen idee wat een raid controller is ik heb het er in gegooid :)

ik weet niet veel van computers af
Ga je dan inlezen :>

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste nlafleur,
Welkom op het forum!

Er schort nog al wat aan je begintopic. Ten eerste staat het in het verkeerde subforum, ten tweede wijk je daardoor af van de minimale eisen die we stellen aan een post, en ten derde link je een printscreen van een winkelwagentje.

Bij deze sluit ik dan ook je topic. In het Desktop Aankoopadvies mag je het opnieuw proberen. Probeer je daarbij aan het DAA beleid te houden en maak een mooi lijstje met de Handleiding Pricewatch. Dan ga je ook meer advies krijgen!

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.