Idee : V&A diensten aanbieden / Hulp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Hallo tweakers,

Na een aantal keer een dienst te hebben aangeboden waarna deze werd verwijderd ( terecht)
Vroeg ik me af of diensten aanbieden niet makkelijker kan.
Nu moeten de diensten aangeboden worden bij het onderwerp "it pro".
Zou het niet overzichtelijker zijn om in iedere sectie een extra onderwerp te plaatsen met " diensten" ?.

Bijvoorbeeld bij :
-Laptop/notebook
-Telecommunicatie/telefoons,
-Hardware

Naar mijn mening kunnen mensen makkelijker diensten vinden en vragen.

Ben benieuwd naar jullie meningen :)

Groet

Frank

Verwijderd

Ehm, ik ga naar Vraag en Aanbod, rechtsonder naar toevoegen, klik op aanbieden en krijg dan gewoon de keuze tussen product en dienst? :)

Maar sowieso, het aantal aangeboden diensten is niet zo groot dat het de vindbaarheid verhoogt om het in alle categorien te tonen. Temeer omdat vele diensten in vele categorien tegelijk zouden passen - moet je dan de advertentie tig keer plaatsen, of moet die weergegeven worden in verschillende delen, waardoor je meermalen dezelfde tegen komt met bladeren?

De zoekfunctie werkt goed. De meeste mensen gebruiken die ook als ze iets zoeken. Als adverteerder doe je er dus goed aan je advertentie goed op te zetten zodat de kernwoorden er goed uitkomen.

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Zo zou ik het inderdaad ook aanpakken.
dienst aanbieden bij b.v laptops

Alleen ik kreeg verledenkeer van een moderator te horen:

je advertentie is verwijderd Je bied geen laptop aan, diensten horen thuis in IT pro -> computerhulp.

vandaar mijn vraag of dit niet veranderd kan worden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik hoop niet dat de diensten tussen de producten komen te staan. Als ik een notebook zoek, dan zit ik niet te wachten op tal van notebookreparaties.
Die scheiding mag er wat mij betreft dus gewoon lekker inblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

Ben het eens met TERW_DAN. Ik vind het bij Marktplaats altijd extreem irritant dat je allerlei diensten in je resultatenlijst krijgt die volstrekt niet interessant zijn. Het zou erg irritant zijn als Tweakers hetzelfde systeem krijgt.