Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-07 20:39
Mijn vriendin heeft weer eens haar telefoon (LG G2) laten vallen en aan mij de leuke taak om het glas te vervangen.
Toen ik de batterij verwijderde ging dat niet zo lekker ( was erg goed vastgeplakt met tape ) en nu zit er een scheur in de alu(?) verpakking en er komt een vies geurtje vanaf. 8)7

Wat denken jullie?
Niet terugzetten want levensgevaarlijk of plak het gerust weer terug, het tape (waar die ook zo loei vast mee zat) zorgt er wel voor dat het voldoende afgedicht is.

Ik weet helemaal niks van accu's dus ik hoop dat iemand me hier de juiste keuze laat maken. _/-\o_

plaatje: http://i62.tinypic.com/2ildmhl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalshot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-07 12:28
Als ik de foto zo zie en je verhaal lees, de accu nooit meer gebruiken. Dat gaat gegarandeerd mis. Lithium accu's zijn niet echt bekend om hun veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welja schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:07:
Toen ik de batterij verwijderde ging dat niet zo lekker ( was erg goed vastgeplakt met tape ) en nu zit er een scheur in de alu(?) verpakking en er komt een vies geurtje vanaf. 8)7
pricewatch: LG G2 16GB Zwart
Accu verwisselbaar Nee
:?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-07 09:26

KoudeAardbei

Moderator

Gooi dat ding alsjeblieft weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
Ach, een nieuwe kost maar 23 euro, dus die zal ik dan maar bestellen.

Ik had het ding alleen vandaag weer dicht willen hebben en ik hoopte dat het een kwestie was van flink dicht tapen met isolatie tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 14:23

leuk_he

1. Controleer de kabel!

google/youtube naar hamer en of batterij explosie, en je bent zo overtuigd. en recycle die batterij.

Ps, als je het glas kunt vervangen kun je de batterij uiteraard wel vervangen. (hij moet wel lomp gevallen zijn)
kado tip: een of ander hoesje dat er om blijft als hij gebruikt wordt.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
@leuk_he, goed filmpje :) Ik ben overtuigd.
Hoesje had ik inderdaad mij de nieuwe diplay module besteld.

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 16:25

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Mja het is lastig te zien, als de accu zelf schade heeft zou ik hem zeker niet gebruiken, is het alleen wat isolatie folie dan kan je dat prima "repareren".

Aangezien lion accu's echt 'instabiel' zijn zou ik mijn veiligheid niet riskeren en een nieuwe bestellen.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
laatst nog een poging gedaan om een partij 18650s te recyclen.. echter waren die van zulke slechte kwaliteit dat er ook vrij snel gaten in het metalen omhulsel kwamen :'( en dat ruikt een beetje fris zurig...

nu ze alleen nog even netjes inleveren bij de milieustraat :)
mag toch aannemen dat ze na ruim 8 weken in de buitenlucht niet meer explosief zijn?

404 Signature not found

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 17:57
Die lucht zou wel eens waterstoffluoride kunnen zijn, dat is vreselijk giftig.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1