Berichten en Notificaties samensmelten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb nooit gesnapt wat het verschil is tussen berichten en notificaties**. Als je een nieuw bericht hebt (ik neem gemakshalve even aan dat dat een DM is) dan is dat toch per definitie een notificatie? En als je een nieuwe notificatie hebt, dan... kan dat alleen een bericht zijn toch? Of wat in vredesnaam anders nog? Ik heb nml nog nooit iets anders gezien (en zie hoe lang ik al lid ben ;))

Dus, samensmelten. Nieuw bericht == notificatie. Kan 1 dropdown zijn.

En ja, ik weet dat Twitter ze ook apart houdt, maar Twitter maakt wel meer "rare" beslissingen.

Daarbij, onder de notificaties-knop zit een linkje "instellingen". Terwijl er pal naast een settings-knop zit. Dubbelop/verwarrend dus.

** Ik hoef geen antwoord op dit gedeelte ;)

Goed idee?

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Een notificatie kan zijn dat je bod overboden is, of dat iemand gereageerd heeft op een reactie van jouw @ fp.

Terwijl een bericht een DM is.

Zit dus wel een aardig groot verschil in.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 21:01
Touch heb je een goed punt. Er is wel een wezenlijk verschil maar van een nieuwe DM ontvangen kun je natuurlijk ook een notificatie krijgen wat het in essentie wel hetzelfde maakt. Intern is hier ook al over gesproken en op de duur willen we dit ook gaan samentrekken. Wanneer we dit gaan aanpakken durf ik nog niet te zeggen.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
of dat iemand gereageerd heeft op een reactie van jouw @ fp
Dat dus niet, anders had ik elke dag wel een klein bergje notificaties ;)
heb je een goed punt
Goed om te weten dat er over gedacht wordt enzo, dan laat ik het verder aan jullie over. Ik heb er alle vertrouwen in :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Thanatos_ op 04-09-2014 20:45 ]

日本!🎌

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

_Thanatos_ schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:44:
[...]

Dat dus niet, anders had ik elke dag wel een klein bergje notificaties ;)
Eh..
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/blwSL.JPG

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.