Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

msi of dell?

Pagina: 1
Acties:

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:11
Wat ga je met je laptop doen?
surfen, maar ook video kijken/editten.

Wat is je budget?
550 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, accuduur is niet onbelangrijk. moet liefst zo lang mogelijk meegaan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee

Mijn vorige laptop is kapot gegaan (moederboard) en ik ben op zoek naar een andere laptop, zit nog te twijfelen tussen 2.

* dell 5000, 15 inch, http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop 15 inch, met i7, 1tb, 2gb videokaart etc. komt op 540 (met vip korting)

* de msi pricewatch: MSI Classic CR61 2M-856NL , met i5, 750gb, dvd speler. komt op 500 euro.

Van mijn oude laptop heb ik nog een 128gb ssd liggen, die ik wellicht in de 2e kan bouwen. Ik weet echter niet hoeveel meerwaarde dit dan geeft (behalve veel sneller opstarten). accuduur kan ik helaas van de 2e niets vinden.
Is de dell de 40 euro (of 20 euro als ik de ssd +nog aan te schaffen caddy in de msi zou zetten) waard? CPU van de msi wordt net iets beter beoordeeld op cpuboss.com (is i5 tov i7).
Zie ik belangrijke verschillen over het hoofd?
graag uw deskundige mening ;)

[ Voor 3% gewijzigd door koendio op 02-09-2014 22:11 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Niet op de specs lettend zou ik al gaan voor de Dell omdat ik twee MSI's hier heb liggen die beiden dezelfde gebreken hebben na 3 jaar met accu, toetsenbord en scherm.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Blijf weg bij Dell: service is schandalig slecht.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:20:
Blijf weg bij Dell: service is schandalig slecht.
Onzin.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Mijn ervaringen van de laatste 3 weken zijn nochtans anders:
- cruciale verkoopsinformatie niet vermelden bij de specificaties op de website en bij het order
- geen verantwoordelijkheid hiervoor willen opnemen, en arrogant melden "u hebt dit toestel besteld". Ook een terugname weigeren omdat het om een zakelijke bestelling gaat.
- van de klantendienst naar de technische dienst gestuurd worden, van de technische dienst naar de account manager, en van de account manager opnieuw naar de klantendienst
Pakketten die na 2 weken nog niet geleverd zijn, en UPS die naar Dell wijst en Dell naar UPS ...

Ik was pro Dell, maar dit is mijn laatste Dell geweest!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:44:
Mijn ervaringen van de laatste 3 weken zijn nochtans anders:
- cruciale verkoopsinformatie niet vermelden bij de specificaties op de website en bij het order
- geen verantwoordelijkheid hiervoor willen opnemen, en arrogant melden "u hebt dit toestel besteld". Ook een terugname weigeren omdat het om een zakelijke bestelling gaat.
- van de klantendienst naar de technische dienst gestuurd worden, van de technische dienst naar de account manager, en van de account manager opnieuw naar de klantendienst
Pakketten die na 2 weken nog niet geleverd zijn, en UPS die naar Dell wijst en Dell naar UPS ...

Ik was pro Dell, maar dit is mijn laatste Dell geweest!
Tja, dat is inderdaad een vervelende ervaring.
Ik heb dat nog niet meegemaakt,
Laptop besteld, binnen een week binnen, gevraagd of er een andere wifi kaart in kon, is kosteloos nagestuurd.

Zo heb je altijd wel positieve en negatieve ervaringen. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1