Toon posts:

AWS Amazon signup.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond, mede-tweakers.

Recent heb ik van school de opdracht gekregen om een webhost en domein te regelen.
In verband met men studies.

Dus ben ik opzoek gegaan en kwam AWS van amazon tegen. Aangezien zij een jaar gratis hosting aanbieden.

Maar nu echter bij de registratie vragen ze mijn creditcard gegevens. Nu is is mijn vraag. Waarvoor hebben zij deze nodig?

en stel ik geef mijn creditcard nr. in kunnen zij dan zomaar geld van mijn rekening halen? (srry totally noob in financiële zaken)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 15:57

EnnaN

Toys in the attic

Dat is een beetje in de serie van: kan de bank zomaar al je geld van je rekening halen? Tja, dat _kan_ wel, maar ik zou er niet te bang voor zijn.

Serieusly: amazon is een groot bekend bedrijf en zal dat niet doen. Als jij gewoon leest wat je afsluit (dus niet na een jaar gebruik blijft maken bv), dan betaal je gewoon wat je moet betalen, kennelijk niets in dit geval.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnnaN schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:55:
Dat is een beetje in de serie van: kan de bank zomaar al je geld van je rekening halen? Tja, dat _kan_ wel, maar ik zou er niet te bang voor zijn.

Serieusly: amazon is een groot bekend bedrijf en zal dat niet doen. Als jij gewoon leest wat je afsluit (dus niet na een jaar gebruik blijft maken bv), dan betaal je gewoon wat je moet betalen, kennelijk niets in dit geval.
dus het is vrij safe. niet dat ik morgen bv uitkom bij betalingen die uit het niets gebeuren