La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
heb je die mouse drivers installed... mischien dat die helpen
hallo
Heb de meegeleverde muisdrivers geinstaleerd ja, en ook de laatste patch voor Half-life. wacht nu op Blue-shift, kijken of het prob. ook daar opduikt.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hebbie die soort reg patch ook gedownload voor scroll muis? (hijs wel voor windows 98 maar in windows me doet ie het ook goed) en anders moet je eens proberen EM_EXEC afsluiten voordat je start..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik heb dat probleem ook, maar bij mij (w98SE)is het al verholpen als ik de server even verlaat en dan weer terugkom.
Idd iri, maar ja... Ik ben nu ook lekker met 1-5 me wapens aan het selecteren...werkt uiteindelijk sneller dan het wieltje omdat je het blindelings kan doen..
Kan je ten minste ook op andermans systeem spelen zonder dat je moet vragen hoe je van wapen wisselt!
Ook
Idd iri, maar ja... Ik ben nu ook lekker met 1-5 me wapens aan het selecteren...werkt uiteindelijk sneller dan het wieltje omdat je het blindelings kan doen..
Kan je ten minste ook op andermans systeem spelen zonder dat je moet vragen hoe je van wapen wisselt!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Inderdaad... Mousedrivers helpen. Ik had voor mijn draadloos ook drivers gehaald. Kun je elke knopje en wieltje aanpassen.
Wel zo handig.
Wel zo handig.
Verwijderd
Er is ook een bind zodat je 1 knop bind als primary wapen en een andere knop bind als secundary wapen.Op woensdag 13 juni 2001 10:30 schreef Ook het volgende:
Ik heb dat probleem ook, maar bij mij (w98SE)is het al verholpen als ik de server even verlaat en dan weer terugkom.
Ook
bv:
1=switch naar primary wapen
2=switch naar secundaire wapen
lijkt me veel handiger dan elk wapen gaan binden op een andere knop..
Ik kan hem zo gauw ff niet vinden dus moet je ff zoeken..
Pagina: 1