Scrollerproblemen in Half-life

Pagina: 1
Acties:

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Eerder storend, dan problematisch, maar toch...

Om in Half-life te selecteren tssn wapens gebruik ik de scroller, omdat dit uiteraard het handigst is. Dit gaat perfect, behalve wanneer ik tijdens het gamen op Escape druk en daarna mijn spel verder zet: ik kan vanaf dan niet meer scrollen tssn wapens. Het prob. lost zich pas op bij een reboot. Ik heb een Logitech Optical muis. Bij wie komt dit probleem nog voor en hoe ist het (eventueel) op te lossen?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

heb je die mouse drivers installed... mischien dat die helpen

hallo

• Fuelke
  • Laatst online: 15:00

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Heb de meegeleverde muisdrivers geinstaleerd ja, en ook de laatste patch voor Half-life. wacht nu op Blue-shift, kijken of het prob. ook daar opduikt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hebbie die soort reg patch ook gedownload voor scroll muis? (hijs wel voor windows 98 maar in windows me doet ie het ook goed) en anders moet je eens proberen EM_EXEC afsluiten voordat je start..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Ik heb dat probleem ook, maar bij mij (w98SE)is het al verholpen als ik de server even verlaat en dan weer terugkom.
Idd iri, maar ja... Ik ben nu ook lekker met 1-5 me wapens aan het selecteren...werkt uiteindelijk sneller dan het wieltje omdat je het blindelings kan doen..
Kan je ten minste ook op andermans systeem spelen zonder dat je moet vragen hoe je van wapen wisselt!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Inderdaad... Mousedrivers helpen. Ik had voor mijn draadloos ook drivers gehaald. Kun je elke knopje en wieltje aanpassen.

Wel zo handig.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 10:30 schreef Ook het volgende:
Ik heb dat probleem ook, maar bij mij (w98SE)is het al verholpen als ik de server even verlaat en dan weer terugkom.
Idd iri, maar ja... Ik ben nu ook lekker met 1-5 me wapens aan het selecteren...werkt uiteindelijk sneller dan het wieltje omdat je het blindelings kan doen..
Kan je ten minste ook op andermans systeem spelen zonder dat je moet vragen hoe je van wapen wisselt!

Ook
Er is ook een bind zodat je 1 knop bind als primary wapen en een andere knop bind als secundary wapen.
bv:

1=switch naar primary wapen
2=switch naar secundaire wapen

lijkt me veel handiger dan elk wapen gaan binden op een andere knop..

Ik kan hem zo gauw ff niet vinden dus moet je ff zoeken..
Pagina: 1