Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HTML hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik (we) zijn nieuw op dit forum.

We beheren (althans dat proberen we) zoveel mogelijk website zelf.

[spam]*spam*[/] is daar 1 van, maar heb een vraag met betrekking tot de nogal vele blanco ruimte in de header welke ik niet weg krijg.

Boven Intro vloerencentrum is een vrij grote blanco balk te zien (WIT), ruimte waar niets meer gedaan word. Deze wilde ik eruit hebben, dus Intro vloerencentrum laten aansluiten met de bovenkant,

Maar hoe?

Hetzelfde zou ik graag willen voor de ruimte eronder, dus boven de streep bij Home en Over Intro

Ik heb van alles geprobeerd maar het is me tot heden nog niet gelukt, dus tijd om de forums te raadplegen.

Wie kan mij helpen?
*spam*

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 02-09-2014 20:58 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Probeer eens gebruik te maken van bijvoorbeeld de Chrome hulpprogramma's voor ontwikkelaars tool (f12) dan kan je de header CSS inzien en kijken wat er gebeurt als je wat properties weghaalt.

Je hebt van alles geprobeerd, maar ik kan het in 3 seconden oplossen via die tool. (of in ieder geval zien waar het probleem zit.)
Zit je wel in de goede CSS te werken?

Last.fm | Code Talks

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 13:14

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Start chrome op, ga naar de website en druk op f12. Met deze tool kun je door op het vergrootglas-icoontje (links) te klikken de elementen van de website bekijken. Je ziet dan dat het <header> element waar deze titel in staat een vrij grote padding boven en onder heeft. Pas die aan in je css bestand en het is opgelost.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 12:32
In hawthorne_type1_color1.css staat een HTML5 header element waar een padding-top op zit. Als je deze weghaalt zal je voor de header een eind komen. Als je vervolgens de tips gebruikt, zal je de andere problemen zelf ook wel kunnen oplossen.

Eerlijk gezegd had ik meer het idee dat je wat reclame wilde maken, in plaats van dit -relatief gemakkelijke- CSS-probleem oplossen.

FIFA Benelux Administrator

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We stellen het hier op GoT niet zo op prijs als je je livesite gaat lopen spammen. ;) Die linkjes heb ik dus weggehaald. Bovendien verwachten we op GoT toch wel enigszins een beetje niveau en hoe je margins en paddings weghaalt moet je toch echt zelf wel kunnen vinden. Ik ga je topic dus sluiten.

Mocht je ooit nog een keer een vraag hebben, lees dan eerst even de Quickstart door. We willen graag weten wat je zelf al hebt geprobeerd om je eigen probleem op te lossen om zowel je eigen tijd als de onze een beetje te besparen. Je roept in je topicstart nu eigenlijk alleen maar wat je wil dat er gebeurt, dumpt een linkje voor gratis linkbuilding en hoopt dat wij je probleem voor je oplossen, en zo werkt het hier net niet. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.